REPOZITORIU UPSC

Utilitatea intervențiilor specifice terapiei prin dans și mișcare la copiii cu ADHD. Provocări și limite în terapia la distanță

Show simple item record

dc.contributor.author NICOLESCU, Alexandra-Cristina
dc.date.accessioned 2022-03-26T12:23:42Z
dc.date.available 2022-03-26T12:23:42Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation NICOLESCU, Alexandra-Cristina. Utilitatea intervențiilor specifice terapiei prin dans și mișcare la copiii cu ADHD. Provocări și limite în terapia la distanță. În: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali : Materialele Conferinței Ştiințifice cu participare internațională, 12 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 164-168. ISBN 978-9975-46-570-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-570-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3001
dc.description.abstract Children diagnosed with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) may experience cognitive, behavioral, social and emotional problems [13]. Dance/movement therapy can help them by increasing self-confidence, better control of movements, improving communication and relations with people around them, practicing coordination, memory and concentration [7]. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject ADHD en_US
dc.subject Dance therapy en_US
dc.subject Well-being en_US
dc.subject Creativity en_US
dc.subject Online therapy en_US
dc.title Utilitatea intervențiilor specifice terapiei prin dans și mișcare la copiii cu ADHD. Provocări și limite în terapia la distanță en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account