dc.contributor.author |
NICOLESCU, Alexandra-Cristina |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-26T12:23:42Z |
|
dc.date.available |
2022-03-26T12:23:42Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
NICOLESCU, Alexandra-Cristina. Utilitatea intervențiilor specifice terapiei prin dans și mișcare la copiii cu ADHD. Provocări și limite în terapia la distanță. În: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali : Materialele Conferinței Ştiințifice cu participare internațională, 12 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 164-168. ISBN 978-9975-46-570-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-570-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3001 |
|
dc.description.abstract |
Children diagnosed with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) may experience cognitive, behavioral, social and emotional problems [13]. Dance/movement therapy can help them by increasing self-confidence, better control of movements, improving communication and relations with people around them, practicing coordination, memory and concentration [7]. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
ADHD |
en_US |
dc.subject |
Dance therapy |
en_US |
dc.subject |
Well-being |
en_US |
dc.subject |
Creativity |
en_US |
dc.subject |
Online therapy |
en_US |
dc.title |
Utilitatea intervențiilor specifice terapiei prin dans și mișcare la copiii cu ADHD. Provocări și limite în terapia la distanță |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |