REPOZITORIU UPSC

Ghidul Practicii de Inițiere : Program de studiu : Pedagogie Preşcolară : Ciclul 1

Show simple item record

dc.contributor.author PAVLENCO, Mihaela
dc.contributor.author OHRIMENCO, Aliona
dc.contributor.author JELESCU, Petru
dc.date.accessioned 2022-03-18T16:21:31Z
dc.date.available 2022-03-18T16:21:31Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation PAVLENCO, Mihaela, OHRIMENCO, Aliona, JELESCU, Petru. Ghidul Practicii de Inițiere : Program de studiu : Pedagogie Preşcolară : Ciclul 1 / Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chişinău, 2022 (CEP UPS). – 22 p. ISBN 978-9975-46-594-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-594-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2966
dc.description Ghidul practicii pedagogice de inițiere este destinat studenților Facultății Științe ale Educației și Informatică, program de studiu Pedagogie Preșcolară. en_US
dc.description.abstract Practica de inițiere în specialitate se realizează de către studenții viitori pedagogi cu posibilitatea de a aplica în practică cunoștințele privind aspectele conceptuale și cele funcționale ale particularităților de vârstă a copiilor și a procesului de instruire în preșcolaritate. Stagiul de practică pune în corelaţie aspectele teoretice, valorificate în cadrul orelor de curs și de seminar. Practica de inițiere constituie o condiție indispensabilă pentru formarea profesională și realizarea ulterioară a stagiilor de practică pedagogică. În cadrul acesteia, studenții se familiarizează cu structura instituției de educație timpurie, cu atribuțiile educatorului, cu modalitățile de organizare și de planificare a activității didactice. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Ghiduri en_US
dc.subject Pedagogie preşcolară en_US
dc.subject Practica de inițiere en_US
dc.subject Psihopedagogia copilului en_US
dc.title Ghidul Practicii de Inițiere : Program de studiu : Pedagogie Preşcolară : Ciclul 1 en_US
dc.type Learning Object en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account