dc.contributor.author |
ȘPAC, Silvia |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-17T07:31:36Z |
|
dc.date.available |
2022-03-17T07:31:36Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
ȘPAC, Silvia. Psihologia copilului în mediul online. În: Aspecte psihosociale ale securităţii psihologice şi manifistării ei în plan social la copii : Materialele conferinței științifice internaționale, Chișinău, 29 octombrie 2021. Chișinău: [S. n.], 2021, pp. 174-181. ISBN 978-9975-46-564-9. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-564-9 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2955 |
|
dc.description |
Acest articol abordează problema ce vizează aspectele psihologice ale comportamentului copiilor în mediul online, felul în care tehnologia s-a infiltrat în viața copiilor și cum aceasta le schimbă copilăria, abilitățile sociale precum și experiențele lor de viață. Sunt identificate un șir de semnale de alarmă asupra cărora trebuie să-și focuseze atenția adulții implicați în educația copilului. Sugestiile și recomandările propuse pot servi drept puncte de referință în identificarea soluțiilor eficiente privind restricționarea și utilizarea rațională a dispozitivelor digitale și ce putem face pentru a feri copiii de efectele nocive ale mediului online. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article addresses the issue of the psychological aspects of children's online behavior, how technology has infiltrated children's lives, and how it changes their childhood, social skills, and life experiences. A number of warning signs are identified adults involved in the child's education must focus their attention. Suggestions and recommendations can serve as benchmarks in identifying effective solutions to restrict and use digital devices wisely and what we can do to protect children from the harmful effects of the online environment. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Behavior |
en_US |
dc.subject |
Children |
en_US |
dc.subject |
Online environment |
en_US |
dc.subject |
Childhood |
en_US |
dc.subject |
Technology |
en_US |
dc.subject |
Digital devices |
en_US |
dc.subject |
Social skills |
en_US |
dc.subject |
Signals |
en_US |
dc.subject |
Recommendations |
en_US |
dc.subject |
Parents |
en_US |
dc.subject |
Teachers |
en_US |
dc.subject |
Comportament |
en_US |
dc.subject |
Copii |
en_US |
dc.subject |
Mediu online |
en_US |
dc.subject |
Copilărie |
en_US |
dc.subject |
Tehnologie |
en_US |
dc.subject |
Dispozitive digitale |
en_US |
dc.subject |
Abilități sociale |
en_US |
dc.subject |
Părinți |
en_US |
dc.subject |
Cadre didactice |
en_US |
dc.title |
Psihologia copilului în mediul online |
en_US |
dc.title.alternative |
Child psychology in the online environment |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |