dc.contributor.author |
FRUNZE, Olesea |
|
dc.contributor.author |
LAPOȘINA, Emilia |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-14T13:31:20Z |
|
dc.date.available |
2022-03-14T13:31:20Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
FRUNZE, Olesea, LAPOȘINA, Emilia. Parteneriatul părinți - cadre didactice în vederea creșterii gradului de securitate a copiilor în mediul online. În: Aspecte psihosociale ale securităţii psihologice şi manifistării ei în plan social la copii : Materialele conferinței științifice internaționale, Chișinău, 29 octombrie 2021. Chișinău: [S. n.], 2021, pp. 155-162. ISBN 978-9975-46-564-9. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-564-9 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2952 |
|
dc.description |
Siguranța copiilor online realizată în instituțiile de învățământ are un impact direct asupra dezvoltării copiilor. Siguranța în instituția de învățământ presupune crearea unui mediu în care copilul se simte în siguranță atât fizic, cât și emoțional, social. Mediul școlar prietenos și sigur presupune mediul care asigură starea de bine a copiilor, le respectă drepturile și le garantează protecția integrității lor fizice și psihice. În contextul digitalizării relațiilor sociale, angajamentele instituțiilor de învățământ de a crea un mediu sigur ar trebui să vizeze și mediul online, nu doar mediul offline. |
en_US |
dc.description.abstract |
The safety of children online in educational institutions has a direct impact on children's development. Safety in the educational institution involves creating an environment in which the child feels safe both physically and emotionally, socially. A friendly and safe school environment means an environment that ensures the well-being of children, respects their rights and guarantees the protection of their physical and mental integrity. In the context of the digitalisation of social relations, the commitments of educational institutions to create a secure environment should also target the online environment, not just the offline environment. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Online safety |
en_US |
dc.subject |
Online security |
en_US |
dc.subject |
Online evironment |
en_US |
dc.subject |
Online resourse |
en_US |
dc.subject |
Partnership |
en_US |
dc.subject |
Siguranță online |
en_US |
dc.subject |
Securitate online |
en_US |
dc.subject |
Mediul online |
en_US |
dc.subject |
Risuri online |
en_US |
dc.subject |
Parteneriat |
en_US |
dc.title |
Parteneriatul părinți - cadre didactice în vederea creșterii gradului de securitate a copiilor în mediul online |
en_US |
dc.title.alternative |
Manifestation of anxiety in preadolescents addicted to computer games |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |