REPOZITORIU UPSC

Părinte - adolescent - comunitatea profesorilor o abordare durabilă orientată către 3С în pandemia Covid-19

Show simple item record

dc.contributor.author ZUBENSCHI, Mariana
dc.date.accessioned 2022-03-07T08:50:16Z
dc.date.available 2022-03-07T08:50:16Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation ZUBENSCHI, Mariana. Părinte - adolescent - comunitatea profesorilor o abordare durabilă orientată către 3С în pandemia Covid-19. In : Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului : Culegere de articole ale conferinţei naţionale ştiinţifice cu participare internaţională (NSCIP), 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău : Garomont-Studio, 2021, pp. 334-341. ISBN 978-9975-3461-1-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-3461-1-5
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2926
dc.description Inevitabil este că luna septembrie marchează tranziția între două anotimpuri: sfârșitul verii și toamna - începutul anului școlar. În condițiile pandemiei din 2020, un nou an școlar aduce cu sine noi experiențe, noi abordări, noi profesori, noi colegi de clasă, noi oportunități și noi relații. Deși relațiile pe care adolescentul le formează în școală cu colegii săi sunt importante, putem fi surprinși de cea mai semnificativă relație, în ceea ce privește succesul și dezvoltarea acesteia, este cea pe care o formează cu profesorul său. Astfel, profesorul este actualul mentor, care poate juta cu generozitate adolescentul în această situație. Un alt aspect important în relația cu profesorul este părintele, care de asemenea urmărește anumite obiective pentru a ajunge la adolescentul său. Și aceste două relații dintre părinte și adolescent, adolescent și profesor sunt gestionate de un alt factor important, care este mediul actual în pandemia COVID-19: cât de bine comunică și colaborează adolescentul la școală și acasă, cât de bine se ocupă de problemele tehnologiilor noi, evaluări online, relația cu colegii etc., problemele care vor fi dezbătute în acest articol. en_US
dc.description.abstract Inevitably, September marks the transition between two seasons: the end of summer and the beginning of the school year. In 2020 conditions of the pandemic, a new school year brings with it new experiences, new approaches, new teachers, new classmates, new opportunities and new relationships. Although the relationships that the adolescent forms in school with his colleagues are important, we can be surprised about the most significant relationship, in terms of its success and development, is the one that it forms with its teacher. Thus, the teacher is the current mentor, who can help generously the teenager in this situation. Another important aspect in the relationship with the teacher is the parent, who is also a party who pursues certain goals to reach his teenager. And these two relationships between parent and adolescent, adolescent and teacher are managed by another important factor which is the COVID-19 environment: how well the adolescent communicates and collaborates at school and at home, how well is dealing with new tech issues, online assessments, relationship with peers etc., the issues which will be debated in this article. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Parent-adolescent-teacher community en_US
dc.subject 3C new approach en_US
dc.subject Affirmative feed-back en_US
dc.subject Comunitate părinte-adolescent-profesor en_US
dc.subject Abordare nouă 3C en_US
dc.subject Feedback afirmativ en_US
dc.title Părinte - adolescent - comunitatea profesorilor o abordare durabilă orientată către 3С în pandemia Covid-19 en_US
dc.title.alternative Parent – Adolescent - Teacher Community a Sustainable 3C Focused Approach to the COVID-19 Pandemic en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account