REPOZITORIU UPSC

Învățarea on-line și școala de mâine

Show simple item record

dc.contributor.author DIȚĂ, Iris Ionelia
dc.date.accessioned 2022-03-04T14:27:49Z
dc.date.available 2022-03-04T14:27:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation DIȚĂ, Iris Ionelia. Învățarea on-line și școala de mâine. In : Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului : Culegere de articole ale conferinţei naţionale ştiinţifice cu participare internaţională (NSCIP), 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău : Garomont-Studio, 2021, pp. 310-318. ISBN 978-9975-3461-1-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-3461-1-5
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2924
dc.description Lucrarea aceasta prezintă modul în care actuala criză globală poate servi ca o oportunitate de a face un mare pas în față spre școala viitorului. La început, este imtrodus contextul pandemiei, situație care a împins sistemul de învățământ de pretutindeni să își convertească activitatea în una de la distanță. Sunt listate câteva metode de învățare de acasă și sunt conștientizate în validitatea lor, însă, pe parcurs, construim ipoteza cum că învățarea online este cea mai potrivită dintre ele, urmând să explicăm și de ce. Mai departe, extragem diverse variabile și le supunem unui studiu aprofundat, variabile precum eficiența în timp, suportul tehnic de curs, dar perspectiva elevului, cât și cea a elevului, la bază având nu numai experiența personală, dar și statistici din studii recente asupra acestor vremuri tumultoase. De asemenea, scot în evidență faptul că școala online va dota profesorii și elevii deopotrivă cu un grad mare de adaptabilitate și, în cel mai bun caz, îi va încuraja să pășească siguri pe ei în această nouă eră a învățării. en_US
dc.description.abstract This paper presents the way in which the actual global crisis can serve as an opportunity to make a huge step towards the school of tomorrow. It begins by introducing the context of the pandemic, situation that pushed all education systems into converting their activity into a remote one. Quite a few methods of distance learning are listed and respected, but the method that sticks out seems to be the online learning. Then we proceed into answering why that is. Various variable is extracted and studied thoroughly, such as time efficiency and technical support, as well as an overall view from the perspective of both a student and a teacher, not only by personal experience, but also while analysing data from studies taken during the troubled times in which we live. The author also pinpoint the fact that the online learning experience will equip the educational systems, the educators and the students altogether with a high grade of adaptability and, hopefully, encourage them to bravely step in this new era of learning. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject The school of tomorrow en_US
dc.subject Online learning en_US
dc.subject Time efficiency en_US
dc.subject Technical support en_US
dc.subject Adaptability en_US
dc.subject New era en_US
dc.subject Școala viitorului en_US
dc.subject Învățarea online en_US
dc.subject Eficiența în timp en_US
dc.subject Suportul tehnic de curs en_US
dc.subject Adaptabilitate en_US
dc.subject Nouă eră en_US
dc.title Învățarea on-line și școala de mâine en_US
dc.title.alternative Online learning and the school of tomorrow en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account