dc.contributor.author |
CHINDRIS, Claudiu |
|
dc.contributor.author |
CHINDRIS, Liliana Felicia |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T12:30:55Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T12:30:55Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
CHINDRIS, Claudiu, CHINDRIS, Liliana Felicia. Particularitățile de valorificare TIC în formarea continuă a competențelor evaluative a cadrelor didactice. In : Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului : Culegere de articole ale conferinţei naţionale ştiinţifice cu participare internaţională (NSCIP), 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău : Garomont-Studio, 2021, pp. 293-300. ISBN 978-9975-3461-1-5. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-3461-1-5. |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2922 |
|
dc.description |
Tehnologiile digitale pot spori învățarea și pot sprijini inovarea în
școli. Atunci când sunt utilizate corect, tehnologiile digitale pot îmbogăți
experiențele de învățare și pot sprijini dezvoltarea dincolo de abilitățile
digitale. Potrivit lui M. Fullan, „trebuie să investim în noi practici care să
integreze pedagogia și tehnologia, pedagogia fiind forța motrice”. Prin
crearea unui mediu de învățare în care elevii își dezvoltă abilități care își
vor îmbunătăți performanța astăzi, vor contribui la societatea în care vor
trăi mâine. Integrarea pedagogică a tehnologiei este un mod privilegiat
de a crea un astfel de mediu de învățare. |
en_US |
dc.description.abstract |
Digital technologies can enhance learning and support
innovation in schools. When used properly, digital technologies can
enrich learning experiences and support development beyond digital
skills. According to M. Fullan, "we need to invest in new practices that
integrate pedagogy and technology, pedagogy being the driving force."
By creating a learning environment in which students develop skills that
will improve their performance today, they will contribute to the society
in which they will live tomorrow. The pedagogical integration of
technology is a privileged way to create such a learning environment. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Innovation |
en_US |
dc.subject |
Digital technology |
en_US |
dc.subject |
Research projects |
en_US |
dc.subject |
Pedagogy |
en_US |
dc.subject |
Technology |
en_US |
dc.subject |
Inovație |
en_US |
dc.subject |
Tehnologie digitală |
en_US |
dc.subject |
Proiecte de cercetare |
en_US |
dc.subject |
Pedagogie |
en_US |
dc.subject |
Tehnologie |
en_US |
dc.title |
Particularitățile de valorificare TIC în formarea continuă a competențelor evaluative a cadrelor didactice |
en_US |
dc.title.alternative |
Peculiarities of ICT valorization in the continuous training of teachers' evaluation skills |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |