REPOZITORIU UPSC

Adaptarea instruirii studenților în învățarea online

Show simple item record

dc.contributor.author LEUȚANU, Gabriela
dc.date.accessioned 2022-03-04T11:26:54Z
dc.date.available 2022-03-04T11:26:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation LEUȚANU, Gabriela. Adaptarea instruirii studenților în învățarea online. In : Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului : Culegere de articole ale conferinţei naţionale ştiinţifice cu participare internaţională (NSCIP), 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău : Garomont-Studio, 2021, pp. 256-261. ISBN 978-9975-3461-1-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-3461-1-5
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2918
dc.description În această perioadă de pandemie, atât cadrele didactice cât și studenții au fost nevoiți să se adapteze noilor tendințe de a aprofunda disciplinele de studiu. Dacă elevii din ciclul primar asimilează cunoștințe de cultură generală, în învățământul universitar își dau interesul pentru studiu canalizând infoemațiile spre specializarea profesională. Elevii și studenții din învățământul universitar au dezvoltată personalitatea întro mai mare măsură față de cei mici, care sunt la o altă etapă a modalității de gândire. Dacă înainte de această perioadă fenomenologică utilizau tehnologia în cea mai mare parte pentru a interacționa social, acum îi dau o nouă conotație tehnologiei. Ideal ar fi să îmbine acest mod de învățare online cu aplicații practice prin intermediul tehnologiei, aplicații care să îi motiveze creativitatea și implicarea elevului în orice etapă de vârstă. Cadrul didactic are deosebitul rol de a-i menține la cota de interes motivațional, fiind necesară dotarea tehnică inovativă la locul de predare și adaptarea planurilor de lecții mediului de predare. en_US
dc.description.abstract During this pandemic period, both teachers and students had to adapt to new trends to deepen their study disciplines. If the students from the primary cycle assimilate knowledge of general culture, in the university education they give their interest for the study channelling the information’s towards the professional specialization. During university education students have developed their personality largely than the little ones, who are at another stage of the way of thinking. If before this phenomenological period they used technology mostly to interact socially, now they give a new connotation to technology. Ideally, it should combine this way of online learning with practical applications through technology, applications that motivate the student's creativity and involvement at any age. The teacher has the special role of maintaining them at the level of motivational interest, being necessary the innovative technical endowment at the teaching place and the adaptation of the lesson plans to the teaching environment. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Innovation en_US
dc.subject Technology en_US
dc.subject Knowledge en_US
dc.subject Motivation en_US
dc.title Adaptarea instruirii studenților în învățarea online en_US
dc.title.alternative Adapting the training of students in online learning en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account