| dc.contributor.author | SIMION, Dănuț Simion | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T10:01:45Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T10:01:45Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.citation | SIMION, Dănuț Simion. Starea de bine și digitalizarea forțată a profesorilor în lunile de carantină Covid-19. In : Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului : Culegere de articole ale conferinţei naţionale ştiinţifice cu participare internaţională (NSCIP), 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău : Garomont-Studio, 2021, pp. 231-238. ISBN 978-9975-3461-1-5. | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-3461-1-5 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2915 | |
| dc.description | Șocul carantinării în lunile CoVid a scurtcircuitat întreaga societate. Acesta a afectat în mare măsură toate acele structuri sociale ce au rămas în urmă cu procesul de modernizare tehnologică. Unul dintre aceste sectoare a fost și sistemul de învățământ. Cadre didactice și studenți deopotrivă au fost puși în situația de a asimila forțat tehnologie și noi programe de lucru interactiv. Iar perioada de tranzit către un alt fel de normalitate a devenit una generatoare de stres. Raportul dintre starea de bine psihologică și carantina CoVid sub influența noilor tehnologii la profesori aceasta voi încerca să determin în prezentul articol. | en_US |
| dc.description.abstract | Șocul carantinării în lunile CoVid a scuturat întreaga societate. Acesta a afectatîn mare măsură toate acele structuri sociale care au rămas în urmă cu procesul de modernizare tehnologică. Unul dintre aceste sectoare a fost și sistemul de învățământ. Cadre didactice și studenți deopotrivă au fost puși însituația de a asimila forțat tehnologie și noi programe de lucru interactiv. Perioada de tranzitcătre un alt fel de normalitate a devenit una generatoare de stres. Relația dintre starea de bine psihologică, carantina CoVid-19 și digitalizarea forțată a cadrelor didactice sub influența noilor tehnologii aceasta voi încerca să determin în prezentul articol. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" | en_US |
| dc.subject | Stare de bine | en_US |
| dc.subject | Carantină | en_US |
| dc.subject | Digitalizare | en_US |
| dc.subject | Cadre didactice | en_US |
| dc.subject | Pandemie | en_US |
| dc.subject | Stare de bine psihologică | en_US |
| dc.subject | Studenți | en_US |
| dc.subject | Profesori | en_US |
| dc.title | Starea de bine și digitalizarea forțată a profesorilor în lunile de carantină Covid-19 | en_US |
| dc.title.alternative | The well-being state and forced digitization of teachers in the Covid-19 quarantine months | en_US |
| dc.type | Article | en_US |