dc.contributor.author |
SIMION, Dănuț Simion |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T10:01:45Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T10:01:45Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
SIMION, Dănuț Simion. Starea de bine și digitalizarea forțată a profesorilor în lunile de carantină Covid-19. In : Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului : Culegere de articole ale conferinţei naţionale ştiinţifice cu participare internaţională (NSCIP), 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău : Garomont-Studio, 2021, pp. 231-238. ISBN 978-9975-3461-1-5. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-3461-1-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2915 |
|
dc.description |
Șocul carantinării în lunile CoVid a scurtcircuitat întreaga
societate. Acesta a afectat în mare măsură toate acele structuri sociale
ce au rămas în urmă cu procesul de modernizare tehnologică. Unul
dintre aceste sectoare a fost și sistemul de învățământ. Cadre didactice
și studenți deopotrivă au fost puși în situația de a asimila forțat
tehnologie și noi programe de lucru interactiv. Iar perioada de tranzit
către un alt fel de normalitate a devenit una generatoare de stres.
Raportul dintre starea de bine psihologică și carantina CoVid sub
influența noilor tehnologii la profesori aceasta voi încerca să determin în
prezentul articol. |
en_US |
dc.description.abstract |
Șocul carantinării în lunile CoVid a scuturat întreaga societate.
Acesta a afectatîn mare măsură toate acele structuri sociale care au
rămas în urmă cu procesul de modernizare tehnologică. Unul dintre
aceste sectoare a fost și sistemul de învățământ. Cadre didactice și
studenți deopotrivă au fost puși însituația de a asimila forțat tehnologie
și noi programe de lucru interactiv. Perioada de tranzitcătre un alt fel de
normalitate a devenit una generatoare de stres. Relația dintre starea de
bine psihologică, carantina CoVid-19 și digitalizarea forțată a cadrelor
didactice sub influența noilor tehnologii aceasta voi încerca să determin
în prezentul articol. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Stare de bine |
en_US |
dc.subject |
Carantină |
en_US |
dc.subject |
Digitalizare |
en_US |
dc.subject |
Cadre didactice |
en_US |
dc.subject |
Pandemie |
en_US |
dc.subject |
Stare de bine psihologică |
en_US |
dc.subject |
Studenți |
en_US |
dc.subject |
Profesori |
en_US |
dc.title |
Starea de bine și digitalizarea forțată a profesorilor în lunile de carantină Covid-19 |
en_US |
dc.title.alternative |
The well-being state and forced digitization of teachers in the Covid-19 quarantine months |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |