Abstract:
Șocul carantinării în lunile CoVid a scuturat întreaga societate.
Acesta a afectatîn mare măsură toate acele structuri sociale care au
rămas în urmă cu procesul de modernizare tehnologică. Unul dintre
aceste sectoare a fost și sistemul de învățământ. Cadre didactice și
studenți deopotrivă au fost puși însituația de a asimila forțat tehnologie
și noi programe de lucru interactiv. Perioada de tranzitcătre un alt fel de
normalitate a devenit una generatoare de stres. Relația dintre starea de
bine psihologică, carantina CoVid-19 și digitalizarea forțată a cadrelor
didactice sub influența noilor tehnologii aceasta voi încerca să determin
în prezentul articol.
Description:
Șocul carantinării în lunile CoVid a scurtcircuitat întreaga
societate. Acesta a afectat în mare măsură toate acele structuri sociale
ce au rămas în urmă cu procesul de modernizare tehnologică. Unul
dintre aceste sectoare a fost și sistemul de învățământ. Cadre didactice
și studenți deopotrivă au fost puși în situația de a asimila forțat
tehnologie și noi programe de lucru interactiv. Iar perioada de tranzit
către un alt fel de normalitate a devenit una generatoare de stres.
Raportul dintre starea de bine psihologică și carantina CoVid sub
influența noilor tehnologii la profesori aceasta voi încerca să determin în
prezentul articol.