REPOZITORIU UPSC

Impactul tehnologiilor inovative asupra vieţii cotidiene din perspectiva artistico-religioase la adolescenţi

Show simple item record

dc.contributor.author HORGAN, Dan-Gicu
dc.date.accessioned 2022-03-03T19:33:20Z
dc.date.available 2022-03-03T19:33:20Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation HORGAN, Dan-Gicu. Impactul tehnologiilor inovative asupra vieţii cotidiene din perspectiva artistico-religioase la adolescenţi. In : Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului : Culegere de articole ale conferinţei naţionale ştiinţifice cu participare internaţională (NSCIP), 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău : Garomont-Studio, 2021, pp. 204-217. ISBN 978-9975-3461-1-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-3461-1-5
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2913
dc.description Într-o lume dominată de industrializare şi consumerism, adolescenţii au tendinţa de a se refugia şi izola în gadgeturile de ultimă generaţie. Prin acest articol îmi propun să folosim acest lucru în avantajul educaţiei, lucrare ce va favoriza pe deplin adolescenţii. Educaţia plastică este materia perfectă prin care adolescenţii se pot educa în şcoala viitorului şi pentru a-i convinge să nu-şi întoarcă faţa de la cultul creştin ortodox în favoarea tentaţiilor existente în spaţiul virtual şi nu numai. Astfel prin metode ce îmbină pe deplin tehnologia de ultimă generaţie împreună cu Educaţia plastică şi elementele de cult creştin ortodox, dorim să uşurăm munca profesorului dar în acelaşi timp să captăm atenţia adolescenţilor şi să îi motivăm pentru a fi mai buni, mai generoşi cu semenii lor, fără a discredita sau marginaliza pe nimeni dintre apropiaţii lor. În acest fel informaţia va fi distribuită în timpul orelor de clasă cu ajutorul tehnologiei de ultimă generaţie, fiecărui adolescent în parte într-un tot unitar dar şi posibilitatea adolescenţilor de a interveni în timpul lecţiei interactiv, într-un timp foarte scurt. en_US
dc.description.abstract In a world dominated by industrialization and consumering, teenagers tend to escape and isolate themselves in the latest gadgets on the market. Trough this article I propose to use this fact in favor of education. This project will fully function in favor of the students. Plastic education is the perfect subject trough adolescents can be educated in the school of the future, also to convince them not to turn their backs on the cristian orthodox cult Trough the temptations in the virtual space and beyond. Therefore, trough these methods that fully combine the latest trendy technologies with plastic education and the elements of cristian orthodox cult, we want to facilitate the teachers work but at the same time capture the attention of adolescents and motivate them to better themselves and to be more generous with their peers without discrediting or marginalising any of the people around them. In this way the information will be distributed during the classes with the help of the latest generation technologies to each adolescent in a unitary unit, but also their possibility to intervene during the lesson in a interactive manner in a very short time. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Technology en_US
dc.subject Plastic education en_US
dc.subject Cristian orthodox cult en_US
dc.subject School en_US
dc.subject Adolescent en_US
dc.subject Future en_US
dc.subject Tehnologie en_US
dc.subject Educaţie plastică en_US
dc.subject Cult creştin ortodox en_US
dc.subject Şcoala en_US
dc.subject Adolescenţi en_US
dc.subject Viitor en_US
dc.title Impactul tehnologiilor inovative asupra vieţii cotidiene din perspectiva artistico-religioase la adolescenţi en_US
dc.title.alternative The impact of innovative technologies on daily life from the artistic-religious point of view of teenagers en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account