| dc.contributor.author | GHIȚOIU, Daniela | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-01T17:09:25Z | |
| dc.date.available | 2022-03-01T17:09:25Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.citation | GHIȚOIU Daniela. Dezvoltarea psiho-emoțională și comportamentală a școlarului mic prin intermediul jocului de masă. In : Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului : Culegere de articole ale conferinţei naţionale ştiinţifice cu participare internaţională (NSCIP), 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău : Garomont-Studio, 2021, pp. 158-164. ISBN 978-9975-3461-1-5. | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-3461-1-5. | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2905 | |
| dc.description | Jocul definește copilăria! Prin joc transmitem emoții, învățăm valori, ne dezvoltăm comunicarea, socializăm, ne abilităm pentru viață. Mai specific, jocul de masă, dezvoltă la copil răbdarea, concentrarea, gândirea strategică și anticipativă, memoria; ajută copilul să învețe să adreseze întrebări inteligente, să își dezvolte mai ușor motivația intrinsecă. Jocul de masă sau „board game-ul” sau jocul de societate, în diferitele lui forme antrenează toate procesele psihice ale omului și orientează spre comportamente dezirabile. Școala are un rol definitoriu în educația copiilor și este constantă în creșterea lor. Implementarea unor opționale de board games în școli, credem că va aduce schimbări semnificative în dezvoltarea psiho-emoțională și comportamentală a școlarului mic. Copilul va învăța că există situații când trebuie să aștepte, copilul va învăța că lucrurile nu vin de-a gata, ci trebuiesc construite cu răbdare, copilul va învăța să îi accepte pe ceilalți, sau că nu de fiecare dată lucrurile ies cum ne dorim, va învăța să lucreze în echipă, își va exersa atenția, memoria, tipurile gândirii, motivația, etc. | en_US |
| dc.description.abstract | Games define childhood. Through games, we transmit emotions, learn values, develop our communication skills, we socialize and prepare ourselves for life. More specifically, board games develop patience, concentration, strategic thinking, anticipation abilities and the memory within children; they improve critical thinking and the intrinsic motivation. Board games, or society games, train all psychic processes and give space for desirable behaviors. School has a definite role in the education of children and appears constantly in their growth. By implementing optional classes of board games in schools, we believe that significant changes in the psychological, emotional and behavioral development of the small pupil can be made. Children will learn that there are situations when they need to wait, to have patience in order to build, to accept the others, to train their attention, memory, types of thinking, motivation, etc. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" | en_US |
| dc.subject | E-didactics | en_US |
| dc.subject | E-learning | en_US |
| dc.subject | E-teaching | en_US |
| dc.subject | Student centered learning | en_US |
| dc.subject | E-didactică | en_US |
| dc.subject | Învățare mediată electronic | en_US |
| dc.subject | E-predare | en_US |
| dc.subject | Învățare centrată pe student/elev | en_US |
| dc.title | Dezvoltarea psiho-emoțională și comportamentală a școlarului mic prin intermediul jocului de masă | en_US |
| dc.type | Article | en_US |