dc.contributor.author |
BICULESCU, Florina Teodora |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-01T16:05:46Z |
|
dc.date.available |
2022-03-01T16:05:46Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
BICULESCU Florina Teodora. Abordarea creativă a predării, învățării, evaluării în vederea formării referențialului axiologic în învățământul preuniversitar prin intermediul tehnologiilor inovative. In : Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului : Culegere de articole ale conferinţei naţionale ştiinţifice cu participare internaţională (NSCIP), 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău : Garomont-Studio, 2021, pp. 141-153. ISBN 978-9975-3461-1-5. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-3461-1-5. |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2903 |
|
dc.description |
În contextul pandemiei cu noul coronavirus, având în vedere că
activitățile didactice au loc online, profesorii sunt obligați să utilizeze
strategii de predare adecvate. Aceștia își adaptează transmiterea
cunoștințelor, formarea de competențe, atitudini, abilități, formarea
valorilor morale la elevi, prin metode noi, folosind aplicații digitale care
contribuie la formarea cadrului axologic de referință al elevilor.
Acest articol prezintă câteva resurse educaționale digitale care,
prin aplicații interesante, contribuie la formarea valorilor morale ale
elevilor, cerându-le elevilor să participe la propria lor învățare. În acest
fel, elevii învață într-un mod plăcut și atractiv. |
en_US |
dc.description.abstract |
In the context of the pandemic with the new coronavirus, given
that teaching activities take place online, teachers are forced to use
appropriate teaching strategies. They adapt their transmission of
knowledge, the formation of competencies, attitudes, skills, the
formation of moral values in students, through new methods, using
digital applications that contribute to the formation of the axological
frame of reference of students.
This article presents some digital educational resources that,
through interesting applications, contribute to the formation of
students' moral values, asking students to participate in their own
learning. In this way students learn in a pleasant and attractive way. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Education |
en_US |
dc.subject |
Axiology |
en_US |
dc.subject |
Axiological reference |
en_US |
dc.subject |
Digital applications |
en_US |
dc.subject |
Educație |
en_US |
dc.subject |
Axiologie |
en_US |
dc.subject |
Referențial axiologic |
en_US |
dc.subject |
Aplicații digitale |
en_US |
dc.title |
Abordarea creativă a predării, învățării, evaluării în vederea formării referențialului axiologic în învățământul preuniversitar prin intermediul tehnologiilor inovative |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |