REPOZITORIU UPSC

Abordarea creativă a predării, învățării, evaluării în vederea formării referențialului axiologic în învățământul preuniversitar prin intermediul tehnologiilor inovative

Show simple item record

dc.contributor.author BICULESCU, Florina Teodora
dc.date.accessioned 2022-03-01T16:05:46Z
dc.date.available 2022-03-01T16:05:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation BICULESCU Florina Teodora. Abordarea creativă a predării, învățării, evaluării în vederea formării referențialului axiologic în învățământul preuniversitar prin intermediul tehnologiilor inovative. In : Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului : Culegere de articole ale conferinţei naţionale ştiinţifice cu participare internaţională (NSCIP), 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău : Garomont-Studio, 2021, pp. 141-153. ISBN 978-9975-3461-1-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-3461-1-5.
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2903
dc.description În contextul pandemiei cu noul coronavirus, având în vedere că activitățile didactice au loc online, profesorii sunt obligați să utilizeze strategii de predare adecvate. Aceștia își adaptează transmiterea cunoștințelor, formarea de competențe, atitudini, abilități, formarea valorilor morale la elevi, prin metode noi, folosind aplicații digitale care contribuie la formarea cadrului axologic de referință al elevilor. Acest articol prezintă câteva resurse educaționale digitale care, prin aplicații interesante, contribuie la formarea valorilor morale ale elevilor, cerându-le elevilor să participe la propria lor învățare. În acest fel, elevii învață într-un mod plăcut și atractiv. en_US
dc.description.abstract In the context of the pandemic with the new coronavirus, given that teaching activities take place online, teachers are forced to use appropriate teaching strategies. They adapt their transmission of knowledge, the formation of competencies, attitudes, skills, the formation of moral values in students, through new methods, using digital applications that contribute to the formation of the axological frame of reference of students. This article presents some digital educational resources that, through interesting applications, contribute to the formation of students' moral values, asking students to participate in their own learning. In this way students learn in a pleasant and attractive way. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Axiology en_US
dc.subject Axiological reference en_US
dc.subject Digital applications en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Axiologie en_US
dc.subject Referențial axiologic en_US
dc.subject Aplicații digitale en_US
dc.title Abordarea creativă a predării, învățării, evaluării în vederea formării referențialului axiologic în învățământul preuniversitar prin intermediul tehnologiilor inovative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account