REPOZITORIU UPSC

Avantajele și dezavantajele utilizării tehnologiilor inovative pentru elevii liceeni în orele de geografie

Show simple item record

dc.contributor.author PĂTRAȘCU, Alexandra
dc.date.accessioned 2022-03-01T14:39:14Z
dc.date.available 2022-03-01T14:39:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation PĂTRAȘCU, Alexandra. Avantajele și dezavantajele utilizării tehnologiilor inovative pentru elevii liceeni în orele de geografie. In : Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului : Culegere de articole ale conferinţei naţionale ştiinţifice cu participare internaţională (NSCIP), 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău : Garomont-Studio, 2021, pp. 82-88. ISBN 978-9975-3461-1-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-3461-1-5.
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2898
dc.description În articolul de față este abordată necesitatea folosirii tehnologiilor digitale în educaţie la începutul secolului XXI. Sunt evidențiate avantajele și dezavantajele utilizării tehnologilor inovative atât în cursul desfășurării orelor de geografie cât și în viața de zi cu zi. Se observă că dezvoltarea competenţelor digitale a cadrelor didactice şi elevilor reprezintă o problemă pentru România ca și pentru Republica Moldova care necesită găsirea de soluții cât mai rapid având în vedere criza din sănătate. Eficiența procesului educațional la geografie depinde de dezvoltarea competențelor specifice, care determină atractivitatea domeniului și gradul de motivare pentru instruire al elevilor. De altfel competenţele specifice formate în cadrul studierii Geografiei vor contribui la formarea profesională inițială a liceenilor de astăzi realizânduse și numeroase conexiuni interdisciplinare. en_US
dc.description.abstract In this article we are addressing the need to use the digital technologies in education domain at the beginning of 21'st century. There are highlighted the advantages and the disadvantages of using innovative technologies during the geography classes and in everyday life. We can observe that the improovement of knowledge in digital domain of teachers and students is a problem for Romania and also for Rep. Moldova and this problem needs a solution as soon as possible in the context of the medical crysis. The teaching process of geography classes depends on the development of the teacher's abilities which determins the attractiveness of the degree of motivation for students's education. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Innovation en_US
dc.subject Technology en_US
dc.subject Research projects en_US
dc.subject Tehnologii inovative en_US
dc.subject Educaţie en_US
dc.subject Competenţe digitale en_US
dc.subject Competențe specifice geografiei en_US
dc.title Avantajele și dezavantajele utilizării tehnologiilor inovative pentru elevii liceeni în orele de geografie en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account