Abstract:
The article illustrates a case study relevant to the development
of digital skills, provoking curiosity and developing investigative skills in
primary school students in online lessons, being an attempt to highlight
the importance of an effective method in learning the discipline Natural
Sciences . The technique was used in a Natural Science lesson in the 4th
grade, through a project supported during the pandemic. This method
motivates students to take part in their own learning, stimulates
creativity, eliminates internal and external stress from educational
action, the whole process being seen as a game.
Description:
Articolul ilustrează un studiu de caz cu relevanță pentru
dezvoltarea competențelor digitale, provocând curiozitatea și
dezvoltând competența investigațională la școlarii din învățământul
primar în cadrul lecțiile on-line, fiind o încercare de a evidenția
importanța unei metode eficiente în procesul de învățare a disciplinei
Științe ale naturii. Tehnica a fost utilizată în cadrul unei lecții de Științe
ale naturii la clasele a IV-a, printr-un proiect susținut în perioada
pandemiei. Această metodă îi motivează pe elevi să ia parte la propria
învățare, stimulează creativitatea, elimină stresul intern și extern din
acțiunea educațională, întreg demersul fiind privit ca un joc.