dc.contributor.author |
Losîi, Elena |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-26T05:46:32Z |
|
dc.date.available |
2016-10-26T05:46:32Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Losîi, Elena. S.03.O.18. Psihologie pedagogică: Descrierea disciplinei pentru studenţi-psihologi. Chişinău, 2014. 3 p. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/286 |
|
dc.description.abstract |
Cursul oferă cunoştinţe privind aspecte importante ale procesului instructiv-educativ: problematica
psihologiei învăţării şi educaţiei, tendinţele generale confirmate în ultimele decenii, la nivel metodologic şi
practic, referitoare la proiectarea, realizarea şi dezvoltarea activităţii de formare – dezvoltare a personalităţii
mecanismele învăţării şi condiţiile în care se produce învăţarea, tipurile şi formele de învăţare, strategiile
eficiente de învăţare, dificultăţile de învăţare. Acest curs va contribui la formarea abilităţilor de diagnosticare a
dificultăţilor şi erorilor în educaţie, dezvoltarea abilităţilor de lansare a sugestiilor şi strategiilor de natură
psihologică privind reeducarea şi autoeducarea, formarea unei atitudini profesioniste faţă de diverse contexte
educaţionale. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
psihologie pedagogica |
en_US |
dc.subject |
psihologia pedagogica--predare-invatare--invatamant superior psihopedagogic |
en_US |
dc.subject |
psihologia invatarii |
en_US |
dc.subject |
psihologia educatiei |
en_US |
dc.title |
S.03.O.18. Psihologie pedagogică |
en_US |
dc.title.alternative |
Descrierea disciplinei pentru studenţi-psihologi |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |