dc.contributor.author |
DUBINEANSCHI, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-21T11:24:15Z |
|
dc.date.available |
2022-02-21T11:24:15Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
DUBINEANSCHI, Tatiana. Retroacțiunea în procesul didactic la nivelul primar de învățământ. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 3. pp. 20-24. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-562-5 (Vol.3). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-559-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-562-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2835 |
|
dc.description.abstract |
In this article, some main ideas are reviewed with reference to feedback in the teaching process at the primary level of education. The main types of feedback and the four perspectives of approach are presented - cognitive, metacognitive, methodological and affective. Feedback strategies and principles that would ensure the effective implementation of this process are also mentioned. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Primary education |
en_US |
dc.subject |
Feedback |
en_US |
dc.subject |
Types of feedback |
en_US |
dc.subject |
Feedback strategies |
en_US |
dc.title |
Retroacțiunea în procesul didactic la nivelul primar de învățământ |
en_US |
dc.title.alternative |
Feedback in the teaching process at the primary level of education |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |