REPOZITORIU UPSC

Retroacțiunea în procesul didactic la nivelul primar de învățământ

Show simple item record

dc.contributor.author DUBINEANSCHI, Tatiana
dc.date.accessioned 2022-02-21T11:24:15Z
dc.date.available 2022-02-21T11:24:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation DUBINEANSCHI, Tatiana. Retroacțiunea în procesul didactic la nivelul primar de învățământ. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 3. pp. 20-24. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-562-5 (Vol.3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-559-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-562-5
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2835
dc.description.abstract In this article, some main ideas are reviewed with reference to feedback in the teaching process at the primary level of education. The main types of feedback and the four perspectives of approach are presented - cognitive, metacognitive, methodological and affective. Feedback strategies and principles that would ensure the effective implementation of this process are also mentioned. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Primary education en_US
dc.subject Feedback en_US
dc.subject Types of feedback en_US
dc.subject Feedback strategies en_US
dc.title Retroacțiunea în procesul didactic la nivelul primar de învățământ en_US
dc.title.alternative Feedback in the teaching process at the primary level of education en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account