dc.contributor.author |
LUPAŞCU, Lilia |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-18T09:31:30Z |
|
dc.date.available |
2022-02-18T09:31:30Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
LUPAŞCU, Lilia. Kulturelles lernen oder wozu noch mehr kultur?. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 2. pp. 378-381. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-561-8 (Vol.2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-559-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-561-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2830 |
|
dc.description |
În educaţia culturală, copiii şi tinerii învaţă să reflecteze asupra propriei lor culturi, culturii altora şi culturii în general. Această abilitate de a reflecta este, în general, antrenată în multe feluri. De exemplu prin intermediul mass-media sau urmărirea evoluţiilor istorice, dar şi prin artă. Arta este una dintre principalele forme prin care se exprimă propria imagine de sine, în special conştientizarea culturală. Alte forme sunt filozofia, ştiinţile naturii şi predarea, de exemplu în studii sociale. |
en_US |
dc.description.abstract |
In cultural education, children and young people learn to reflect on their own culture, the culture of others and culture in general. This ability to reflect is generally trained in a number of ways. For example through the media or tracking historical developments, but also through art. Art is one of the main forms through which one's own self-image, especially cultural awareness, is expressed. Other forms are philosophy, the natural sciences and teaching, for example in social studies. |
en_US |
dc.language.iso |
de |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Bildung |
en_US |
dc.subject |
Kultur |
en_US |
dc.subject |
Kulturvermittlung |
en_US |
dc.subject |
Kinder |
en_US |
dc.subject |
Fördern |
en_US |
dc.subject |
Cultură |
en_US |
dc.subject |
Învăţare |
en_US |
dc.subject |
Predispoziţie |
en_US |
dc.subject |
Reflecţie |
en_US |
dc.subject |
A conştientiza |
en_US |
dc.title |
Kulturelles lernen oder wozu noch mehr kultur? |
en_US |
dc.title.alternative |
Cultural learning or why mere culture? |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |