REPOZITORIU UPSC

Förderung und entwicklung interkultureller kompetenz in der hochschule

Show simple item record

dc.contributor.author CHIRA, Oxana
dc.date.accessioned 2022-02-18T09:22:09Z
dc.date.available 2022-02-18T09:22:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation CHIRA, Oxana. Förderung und entwicklung interkultureller kompetenz in der hochschule. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 2. pp. 371-378. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-561-8 (Vol.2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-559-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-561-8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2829
dc.description Educaţia pentru durabilitate este una dintre marile sarcini viitoare pentru omenire. Totuşi, nu poate avea succes decât dacă ia în considerare diversitatea culturală care persistă între diferitele societăşi ale lumii. Dacă nu reuşim să adaptăm obiectivele generale la condiţiile şi nevoile regionale şi locale, educaţia pentru durabilitate nu poate fi implementată cu succes. Conservarea identităţii culturale ”şi„ realizarea integrării sociale ”sunt printre puţinele obiective universal acceptate ale politicii educaţionale. Prin urmare, vă recomandăm să lua şi întotdeauna în considerare individualitatea fiecărei persoane în situaţii interculturale, să suspenda şi judecata şi să aflaţi mai multe despre posibilele motive de comportament înainte de a acţiona. en_US
dc.description.abstract Education for sustainability is one of the great future tasks for mankind. Yet it can only succeed if it takes into account the cultural diversity that persists among the different societies of the world. If we fail to adapt the general goals to regional and local conditions and needs, education for sustainability cannot be successfully implemented. Preserving cultural identity’ and ‘achieving social integration’ are among the few universally accepted objectives of educational policy. Therefore, we recommend to always consider each person’s individuality in intercultural situations, to suspend judgment and to find out more about possible reasons for behavior before acting. en_US
dc.language.iso de en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject The cultural diversity en_US
dc.subject Societies en_US
dc.subject Intercultural education en_US
dc.subject Migration en_US
dc.subject Culture en_US
dc.subject Intercultural competence en_US
dc.subject Educaţie en_US
dc.subject Diversitatea culturală en_US
dc.subject Societăți en_US
dc.subject Educaţie interculturală en_US
dc.subject Migraţie en_US
dc.subject Cultură en_US
dc.subject Competenţă interculturală en_US
dc.title Förderung und entwicklung interkultureller kompetenz in der hochschule en_US
dc.title.alternative Promotion and development of intercultural competence in higher education en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account