dc.contributor.author |
CHIRA, Oxana |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-18T09:22:09Z |
|
dc.date.available |
2022-02-18T09:22:09Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
CHIRA, Oxana. Förderung und entwicklung interkultureller kompetenz in der hochschule. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 2. pp. 371-378. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-561-8 (Vol.2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-559-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-561-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2829 |
|
dc.description |
Educaţia pentru durabilitate este una dintre marile sarcini viitoare pentru omenire. Totuşi, nu poate avea succes decât dacă ia în considerare diversitatea culturală care persistă între diferitele societăşi ale lumii. Dacă nu reuşim să adaptăm obiectivele generale la condiţiile şi nevoile regionale şi locale, educaţia pentru durabilitate nu poate fi implementată cu succes. Conservarea identităţii culturale ”şi„ realizarea integrării sociale ”sunt printre puţinele obiective universal acceptate ale politicii educaţionale. Prin urmare, vă recomandăm să lua şi întotdeauna în considerare individualitatea fiecărei persoane în situaţii interculturale, să suspenda şi judecata şi să aflaţi mai multe despre posibilele motive de comportament înainte de a acţiona. |
en_US |
dc.description.abstract |
Education for sustainability is one of the great future tasks for mankind. Yet it can only succeed if it takes into account the cultural diversity that persists among the different societies of the world. If we fail to adapt the general goals to regional and local conditions and needs, education for sustainability cannot be successfully implemented. Preserving cultural identity’ and ‘achieving social integration’ are among the few universally accepted objectives of educational policy. Therefore, we recommend to always consider each person’s individuality in intercultural situations, to suspend judgment and to find out more about possible reasons for behavior before acting. |
en_US |
dc.language.iso |
de |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Education |
en_US |
dc.subject |
The cultural diversity |
en_US |
dc.subject |
Societies |
en_US |
dc.subject |
Intercultural education |
en_US |
dc.subject |
Migration |
en_US |
dc.subject |
Culture |
en_US |
dc.subject |
Intercultural competence |
en_US |
dc.subject |
Educaţie |
en_US |
dc.subject |
Diversitatea culturală |
en_US |
dc.subject |
Societăți |
en_US |
dc.subject |
Educaţie interculturală |
en_US |
dc.subject |
Migraţie |
en_US |
dc.subject |
Cultură |
en_US |
dc.subject |
Competenţă interculturală |
en_US |
dc.title |
Förderung und entwicklung interkultureller kompetenz in der hochschule |
en_US |
dc.title.alternative |
Promotion and development of intercultural competence in higher education |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |