REPOZITORIU UPSC

Useful strategies in teaching pronunciation

Show simple item record

dc.contributor.author USATÎI, Larisa
dc.date.accessioned 2022-02-17T12:00:54Z
dc.date.available 2022-02-17T12:00:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation USATÎI, Larisa. Useful strategies in teaching pronunciation. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 2. pp. 309-314. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-561-8 (Vol.2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-559-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-561-8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2819
dc.description Prezentul articol descrie o tipologie a strategiilor didactice ce sunt eficiente la predarea-învăţarea pronunţiei în limba engleză. Pronunţia este învelişul sonor al limbii şi o pronunţare corectă este o măsură a succesului şi un indicator al competenţei de comunicare a vorbitorului. Pentru a fi eficienţi în procesul de învăţare, atât cadrul didactic universitar, cât şi studentul trebuie să posede o gamă largă de strategii generale şi particulare. O strategie didactică este eficientă atunci când antrenează studenții, când se adaptează la particularităţile psihologice ale învăţării, când duce la o învăţare creativă. În contextul problemei de cercetare realizate, am abordat procesul de formare a competenţei fonologice din perspectiva strategiilor expozitive, algoritmice, euristice și comunicative. en_US
dc.description.abstract The present article describes a typology of didactical strategies which are efficient in teaching-learning the pronunciation in English. Pronunciation is the cover of the language and correct pronunciation is a measure of success and an indicator of the communicative competence of the speaker. In order to be efficient in the process of learning, both the teacher and the student have to possess a large range of general and particular strategies. A didactical strategy is efficient when it trains the students, when id adapts to the pshycological peculiarities of learning, when it leads to creative learning. Thus, in this context we have approached the process of the phonological competence formation from the perspective of the following strategies: expositive, algorithmic, heuristic and communicative. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Strategy en_US
dc.subject Pronunciation en_US
dc.subject Expositive en_US
dc.subject Algorithmic en_US
dc.subject Heuristic en_US
dc.subject Communicative en_US
dc.subject Strategie en_US
dc.subject Pronunţie en_US
dc.subject Algoritmice en_US
dc.subject Euristice en_US
dc.subject Comunicative en_US
dc.title Useful strategies in teaching pronunciation en_US
dc.title.alternative Strategii eficiente la predarea pronunţiei en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account