REPOZITORIU UPSC

Theoretical and practical aspects of attrition in foreign language education

Show simple item record

dc.contributor.author PETRICIUC, Lilia
dc.date.accessioned 2022-02-17T10:31:02Z
dc.date.available 2022-02-17T10:31:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation PETRICIUC, Lilia. Theoretical and practical aspects of attrition in foreign language education. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 2. pp. 301-309. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-561-8 (Vol.2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-559-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-561-8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2818
dc.description Articolul vizează popularizarea conceptului de uzură în limbă străină precizând diverse aspecte ale acestuia și modul în care afectează dezvoltarea competenței de comunicare. Sunt analizate câteva ipoteze precum și implicațiile pedagogice ale fenomenului și se propun strategii didactice care ar asigura menținerea /ameliorarea nivelului de competență de comunicare într-o limbă străină. Clarificările conceptulae în baza de cadre teoretice temeinice ar putea servi drept ghid profesorilor și conceptorilor de piese curriculare și programe lingvistice pentru a optimiza procesul de învățare eficientă a unei limbi străine. en_US
dc.description.abstract The present contribution aims at popularizing foreign language attrition by providing a brief overview of what it entails with particular focus on how it may affect language development. The synthesis is based on seminal articles in the field and several hypotheses are discussed as well as the pedagogical implications of the phenomenon, highlighting potential strategies that would lead to language maintenance and development. The conceptual clarifications based on well-grounded theoretical frameworks may serve as guidelines for teachers, course and curricula authors to make their efforts in designing foreign language programs more worthwhile. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Attrition en_US
dc.subject Hypotheses en_US
dc.subject Circumstances en_US
dc.subject Strategies en_US
dc.subject Language proficiency development en_US
dc.subject Language loss en_US
dc.subject Language maintenance en_US
dc.subject Uitare en_US
dc.subject Ipoteze en_US
dc.subject Condiții en_US
dc.subject Strategii en_US
dc.subject Dezvoltarea competenței de comunicare en_US
dc.subject Abilitati, Intretinere en_US
dc.title Theoretical and practical aspects of attrition in foreign language education en_US
dc.title.alternative Aspecte teoretico-praxiologice ale uzurii în limbă în învățarea limbilor străine en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account