REPOZITORIU UPSC

The role of grammar in the Common European Framework of Reference for Languages

Show simple item record

dc.contributor.author MARDARI, Alina
dc.date.accessioned 2022-02-17T09:34:35Z
dc.date.available 2022-02-17T09:34:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation MARDARI, Alina. The role of grammar in the Common European Framework of Reference for Languages. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 2. pp. 274-279. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-561-8 (Vol.2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-559-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-561-8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2814
dc.description În istoria predării limbilor străine, rolul gramaticii a fost abordat de mai multe teorii lingvistice, pedagogi și, în prezent, în cadrul comun european de referință pentru limbi (CCEFL). Modul în care este considerată gramatica are o influență decisivă asupra practicilor pedagogice, a procesului de învățare și multe alte domenii implicate în predarea limbilor străine. Această lucrare constituie o revizuire a modului în care gramatica a evoluat în ultimii cincizeci de ani din perspectiva CCEFL. Chiar dacă există o paralelă lingvistică cadru între PCL (predarea comunicativă a limbilor) și CCEFL, unele probleme necesită încă o revizuire cu privire la noțiunea de competență sau corectitudine gramaticală și rolul acesteia pentru predarea limbilor străine. en_US
dc.description.abstract In the history of language teaching, the role of grammar has been addressed by several language theories, pedagogues and, currently, in the Common European Framework of Reference for Languages (CEFRL). The way grammar is considered has a decisive influence on pedagogical practices, the learning process and many other areas involved in language teaching. This paper is a review of how grammar has evolved over the last fifty years from a CCEFL perspective. Although there is a linguistic parallel framework between CLT (communicative language teaching) and CEFRL, some issues still need to be reviewed on the notion of competence or grammatical accuracy and its role in language teaching. en_US
dc.language.iso en_US en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Grammar teaching en_US
dc.subject Grammatical competence/accuracy en_US
dc.subject CLT (communicative language teaching) en_US
dc.subject CEFL (Common European Framework for Languages) en_US
dc.subject Predare gramaticii en_US
dc.subject Competență/corectitudinea gramaticală en_US
dc.subject PCL (predare comunicativă a limbilor străine) en_US
dc.subject CCEFL (cadrul comun european de referință pentru limbi) en_US
dc.title The role of grammar in the Common European Framework of Reference for Languages en_US
dc.title.alternative Rolul gramaticii în cadrul european comun de referință pentru limbi en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account