dc.contributor.author |
BALTAG, Veronica |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-16T14:54:41Z |
|
dc.date.available |
2022-02-16T14:54:41Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
BALTAG, Veronica. Teaching grammar at the intermediate level. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 2. pp. 260-265. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-561-8 (Vol.2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-559-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-561-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2811 |
|
dc.description |
Gramatica contribuie la aranjarea sistemică si armonioasă a cuvintelor la nivel de sintaxă și morfologie ceea ce ajuta la ințelegerea discursului care nu poate fi facut exclusiv.În contextul predârii unei limbi străine care presupune predarea abilitaților de comunicare orale si scrise in limba respectivă, scopul predării gramaticii este cunoașterea structurii limbii respective.Este extrem de dificil să stăpînesti o limbă la nivel oral și este imposibil fără să studiezi gramatica limbi engleze. |
en_US |
dc.description.abstract |
Grammar contributes to the harmonious systemic arrangement of words at the levels of syntaxis and morphology which helps utterance understanding unaccessible alone. In the context of teaching a foreign language which presupposes teaching oral and written communication skills in the given language, the purpose of teaching grammar is mastering the grammatical structure of the respective language. It is extremely difficult to master a language atthe oral level and impossible without written without studying English. |
en_US |
dc.language.iso |
en_US |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Grammar |
en_US |
dc.subject |
Syntaxis |
en_US |
dc.subject |
Rules |
en_US |
dc.subject |
Utterance |
en_US |
dc.subject |
Communication |
en_US |
dc.subject |
Gramatică |
en_US |
dc.subject |
Sintaxă |
en_US |
dc.subject |
Reguli |
en_US |
dc.subject |
Elocvență |
en_US |
dc.subject |
Comunicare |
en_US |
dc.title |
Teaching grammar at the intermediate level |
en_US |
dc.title.alternative |
Predarea gramaticii la nivelul intermediar |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |