dc.contributor.author |
VASILACHE, Andrei |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-15T13:56:48Z |
|
dc.date.available |
2022-02-15T13:56:48Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
VASILACHE, Andrei. The impact & effects of the english phonetics acquiring upon the beginners, intermediates and advanced students. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 2. pp. 256-260. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-561-8 (Vol.2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-559-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-561-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2810 |
|
dc.description |
Acest articol are drept obiectiv de a trasa și nota aspectele de bază ce țin de impactul și efectele foneticii engleze asupra studenților începători, intermediari și avansați. Referința se face la fenomenul actual de grupe mixte din punct de vedere a nivelului de cunoștințe ale limbii engleze. În acest context, este supusă unei analize efectul metodelor și tehnicilor de instruire a bazelor foneticii engleze asupra studenților în conformitate cu cerințele curiculare și ale programelor analitice de studii. Bineînțeles, în acest context, prevalează modul oral al foneticii engleze, dar și posibilitatea de a reflecta pronunția și citirea prin prizma simbolurilor fonetice și a transcripției engleze. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article suggests to outline and note the basic aspects of the impact and effects of the English phonetics upon beginners, intermediates and advanced students. The reference is made to the current phenomenon of mixed groups in terms of the level of knowledge of the English language. In this context, it is analised the effect of methods and techniques of teaching the basics of the English phonetics to students in accordance with the curricular terms and requirements of analytical programmes. Of course, in this context, there prevails the oral mode of English phonetics, but also the possibility to reflect the pronunciation and reading by means of the English phonetic symbols and transcription. |
en_US |
dc.language.iso |
en_US |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
The impact and effects of teaching English |
en_US |
dc.subject |
Acquiring the English language |
en_US |
dc.subject |
Methods of teaching the English phonetics |
en_US |
dc.subject |
Easy things & drawbacks about English teaching |
en_US |
dc.subject |
Levels of knowing the phonetics of the English language |
en_US |
dc.subject |
Techniques of teaching English |
en_US |
dc.subject |
Innovative approaches and techniques of teaching English |
en_US |
dc.subject |
Pedagogical science within English |
en_US |
dc.subject |
Teaching English to beginners |
en_US |
dc.subject |
Intermediates and advanced students |
en_US |
dc.subject |
Impactul și efectele predării limbii engleze |
en_US |
dc.subject |
Asimilarea limbii engleze |
en_US |
dc.subject |
Metode de predare a foneticii engleze |
en_US |
dc.subject |
Avantaje și dezavantaje în predarea limbii engleze |
en_US |
dc.subject |
Niveluri de cunoaștere a foneticii limbii engleze |
en_US |
dc.subject |
Tehnici de predare a limbii engleze |
en_US |
dc.subject |
Abordări și tehnici inovatoare de predare a limbii engleze |
en_US |
dc.subject |
Știința pedagogică în instruirea limbii engleze |
en_US |
dc.subject |
Predarea limbii engleze studenților începători |
en_US |
dc.subject |
Intermediari și avansați |
en_US |
dc.title |
The impact & effects of the english phonetics acquiring upon the beginners, intermediates and advanced students |
en_US |
dc.title.alternative |
Impactul și efectele asimilării foneticii engleze asupra studenților începători, intermediari și avansați |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |