dc.contributor.author |
BOLDUMA, Veronica |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-15T13:27:12Z |
|
dc.date.available |
2022-02-15T13:27:12Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
BOLDUMA, Veronica. Grupul și importanța sa în cadrul metodelor de interacțiune educațională. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 2. pp. 244-248. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-561-8 (Vol.2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-559-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-561-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2808 |
|
dc.description.abstract |
recent years, more and more emphasis has been placed on methods of educational interaction. These methods allow the teacher to involve even the most passive student in the communication process. Interactive learning requires theoretical and practical intellectual effort from both students and the teacher who coordinates the instructional process, and as a result the teacher must have the following skills to achieve the objectives proposed in the process of developing communication skills: energy competence, empathic, playful, organizational, interrelational, etc. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Learning |
en_US |
dc.subject |
Interaction methods |
en_US |
dc.subject |
Group |
en_US |
dc.subject |
Micro-group |
en_US |
dc.subject |
Communication skills |
en_US |
dc.title |
Grupul și importanța sa în cadrul metodelor de interacțiune educațională |
en_US |
dc.title.alternative |
The group and its importance in methods of educational interaction |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |