dc.contributor.author |
SAVA, Anastasia |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-15T12:36:06Z |
|
dc.date.available |
2022-02-15T12:36:06Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
SAVA, Anastasia. Le développement de la pensée créative chez les apprenants en fle. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 2. pp. 230-234. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-561-8 (Vol.2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-559-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-561-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2805 |
|
dc.description |
În ultimul deceniu, dezvoltarea gîndirii creative a devenit unul din principalele imperative ale educației. Gîndirea, în general, iar cea creativă, in particular, este o componentă esențială a învățării. Cei patru indicatori care o caracterizează sunt: fluiditatea, flexibilitatea, originalitatea, elaborarea. Prin urmare trebuie de dezvoltat la cel ce învață să-și poată exprima ideile, să experimenteze, să asocieze, să analizeze, să varieze sursele de inspirație, să fie original. Iar aceasta depinde în mare măsură de atitudinea și încurajarea profesorului față de cel ce învață, de întrebările pe care le pune profesorul, care trebuie să aibă un caracter problematizat de gîndire, de verificare a cunoștințelor. |
en_US |
dc.description.abstract |
In the last decade, the development of creative thinking has become one of the main imperatives of education. Thinking, in general, and creative thinking, in particular, is an essential component of learning. The four indicators that characterize it are: fluidity, flexibility, originality, elaboration. Therefore, it must be developed for the learner to be able to express his ideas, to experiment, to associate, to analyze, to vary the sources of inspiration, to be original. And this depends largely on the teacher's attitude and encouragement towards the learner, on the questions asked by the teacher, which must have a problematic character of thinking, of checking knowledge. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Creative thinking |
en_US |
dc.subject |
Strategies |
en_US |
dc.subject |
Imagination |
en_US |
dc.subject |
Originality |
en_US |
dc.subject |
Gîndire creativă |
en_US |
dc.subject |
Strategii |
en_US |
dc.subject |
Imaginație |
en_US |
dc.subject |
Originalitate |
en_US |
dc.title |
Le développement de la pensée créative chez les apprenants en fle |
en_US |
dc.title.alternative |
The development of creative thinking among learners in fle |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |