REPOZITORIU UPSC

Le développement de la pensée créative chez les apprenants en fle

Show simple item record

dc.contributor.author SAVA, Anastasia
dc.date.accessioned 2022-02-15T12:36:06Z
dc.date.available 2022-02-15T12:36:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation SAVA, Anastasia. Le développement de la pensée créative chez les apprenants en fle. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 2. pp. 230-234. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-561-8 (Vol.2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-559-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-561-8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2805
dc.description În ultimul deceniu, dezvoltarea gîndirii creative a devenit unul din principalele imperative ale educației. Gîndirea, în general, iar cea creativă, in particular, este o componentă esențială a învățării. Cei patru indicatori care o caracterizează sunt: fluiditatea, flexibilitatea, originalitatea, elaborarea. Prin urmare trebuie de dezvoltat la cel ce învață să-și poată exprima ideile, să experimenteze, să asocieze, să analizeze, să varieze sursele de inspirație, să fie original. Iar aceasta depinde în mare măsură de atitudinea și încurajarea profesorului față de cel ce învață, de întrebările pe care le pune profesorul, care trebuie să aibă un caracter problematizat de gîndire, de verificare a cunoștințelor. en_US
dc.description.abstract In the last decade, the development of creative thinking has become one of the main imperatives of education. Thinking, in general, and creative thinking, in particular, is an essential component of learning. The four indicators that characterize it are: fluidity, flexibility, originality, elaboration. Therefore, it must be developed for the learner to be able to express his ideas, to experiment, to associate, to analyze, to vary the sources of inspiration, to be original. And this depends largely on the teacher's attitude and encouragement towards the learner, on the questions asked by the teacher, which must have a problematic character of thinking, of checking knowledge. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Creative thinking en_US
dc.subject Strategies en_US
dc.subject Imagination en_US
dc.subject Originality en_US
dc.subject Gîndire creativă en_US
dc.subject Strategii en_US
dc.subject Imaginație en_US
dc.subject Originalitate en_US
dc.title Le développement de la pensée créative chez les apprenants en fle en_US
dc.title.alternative The development of creative thinking among learners in fle en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account