dc.contributor.advisor |
|
|
dc.contributor.author |
BORDEI, Irina |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-15T08:55:20Z |
|
dc.date.available |
2022-02-15T08:55:20Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
BORDEI, Irina. Insegnare la grammatica online con attività sincrone e asincrone. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 2. pp. 191-195. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-561-8 (Vol.2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-559-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-561-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2798 |
|
dc.description |
Ultimii ani a adus provocări multiple atât la nivel național cît și la cel mondial în toate sferele vieții. Anume procesul instructiv-educativ a fost printre primii care a trebuit să reacționeze la schimbările parvenite la începutul perioadei pandemice. În acest context tehnologiile informaționale și de comunicare (TICE) au devenit parte imperativă a procesului de predare-învățare-evaluare, totul realizându-se prin cele două forme a învățământului la distanță, și anume învățarea asincronă și sincronă. Acestea includ și elemente distinctive ale abordării deductive și inductive prin intermediul activităților didactice la distanță. |
en_US |
dc.description.abstract |
The last few years brought incremental challanges at national and international levels in all life’s areas. The instructive-educational process, specifically, was from the first that had to react to the changes that appeared at the beginning of the pandemic situation. In this context, technological and communicative devices became a requirement part of the teaching-learning-evaluating process, everything being accomplished throw two forms of online education, and particularly asynchronous and synchronous learning. These include distinctive elements of the deductive and inductive approach throw online didactic activities. |
en_US |
dc.language.iso |
es |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Synchronous learning |
en_US |
dc.subject |
Asynchronous learning |
en_US |
dc.subject |
Online tools |
en_US |
dc.subject |
Deductive/inductive approach |
en_US |
dc.subject |
Wiki environments |
en_US |
dc.subject |
Învățare sincronă |
en_US |
dc.subject |
Învățare asincronă |
en_US |
dc.subject |
Instrumente online |
en_US |
dc.subject |
Abordare deductivă / inductivă |
en_US |
dc.subject |
Medii wiki |
en_US |
dc.title |
Insegnare la grammatica online con attività sincrone e asincrone |
en_US |
dc.title.alternative |
Predarea gramaticii online prin intermediul activităților sincrone și asincrone |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |