REPOZITORIU UPSC

Insegnare la grammatica online con attività sincrone e asincrone

Show simple item record

dc.contributor.advisor
dc.contributor.author BORDEI, Irina
dc.date.accessioned 2022-02-15T08:55:20Z
dc.date.available 2022-02-15T08:55:20Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation BORDEI, Irina. Insegnare la grammatica online con attività sincrone e asincrone. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 2. pp. 191-195. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-561-8 (Vol.2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-559-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-561-8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2798
dc.description Ultimii ani a adus provocări multiple atât la nivel național cît și la cel mondial în toate sferele vieții. Anume procesul instructiv-educativ a fost printre primii care a trebuit să reacționeze la schimbările parvenite la începutul perioadei pandemice. În acest context tehnologiile informaționale și de comunicare (TICE) au devenit parte imperativă a procesului de predare-învățare-evaluare, totul realizându-se prin cele două forme a învățământului la distanță, și anume învățarea asincronă și sincronă. Acestea includ și elemente distinctive ale abordării deductive și inductive prin intermediul activităților didactice la distanță. en_US
dc.description.abstract The last few years brought incremental challanges at national and international levels in all life’s areas. The instructive-educational process, specifically, was from the first that had to react to the changes that appeared at the beginning of the pandemic situation. In this context, technological and communicative devices became a requirement part of the teaching-learning-evaluating process, everything being accomplished throw two forms of online education, and particularly asynchronous and synchronous learning. These include distinctive elements of the deductive and inductive approach throw online didactic activities. en_US
dc.language.iso es en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Synchronous learning en_US
dc.subject Asynchronous learning en_US
dc.subject Online tools en_US
dc.subject Deductive/inductive approach en_US
dc.subject Wiki environments en_US
dc.subject Învățare sincronă en_US
dc.subject Învățare asincronă en_US
dc.subject Instrumente online en_US
dc.subject Abordare deductivă / inductivă en_US
dc.subject Medii wiki en_US
dc.title Insegnare la grammatica online con attività sincrone e asincrone en_US
dc.title.alternative Predarea gramaticii online prin intermediul activităților sincrone și asincrone en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account