REPOZITORIU UPSC

Abordări moderne în dezvoltarea vocabularului elevilor

Show simple item record

dc.contributor.author GEORGESCU, Patricia-Maria
dc.date.accessioned 2022-02-14T15:21:11Z
dc.date.available 2022-02-14T15:21:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation GEORGESCU, Patricia-Maria. Abordări moderne în dezvoltarea vocabularului elevilor. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 2. pp. 175-182. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-561-8 (Vol.2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-559-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-561-8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2796
dc.description Abordarea modernă a învățării din perspectivă interculturală presupune structurarea unor intervenții didactice cu ajutorul cărora elevii să reușească să învețe și, ulterior, să pună în practică ceea ce au învățat. Pentru a realiza o activitate eficientă, profesorul de limbă trebuie să aibă în vedere două tipuri de operațiuni în cadrul proiectării și desfășurării lecțiilor: activități de asimilare și structurare a cunoștințelor și capacităților, activități de comunicare. Formarea competențelor de comunicare interculturală se bazează atât pe asimilarea de cunoștințe și formarea de capacități, cât și pe actualizarea și corelarea acestora în contexte diverse. en_US
dc.description.abstract The modern approach to learning from an intercultural perspective involves structuring didactic interventions with which students can succeed in learning and then put into practice what they have learned. In order to carry out an efficient activity, the language teacher must consider two types of operations in the design and development of lessons: activities of assimilation and structuring of knowledge and skills, communication activities. The training of intercultural communication skills is based both on the assimilation of knowledge and capacity building, as well as on their updating and correlation in various contexts. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Teaching activity en_US
dc.subject Skills en_US
dc.subject Communication en_US
dc.subject Design en_US
dc.subject Structuring en_US
dc.subject Activitate didactică en_US
dc.subject Competențe en_US
dc.subject Comunicare en_US
dc.subject Proiectare en_US
dc.subject Structurare en_US
dc.title Abordări moderne în dezvoltarea vocabularului elevilor en_US
dc.title.alternative Modern approaches in developing student vocabulary en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account