REPOZITORIU UPSC

Педагогическая альтернатива как средство лечения и коррекции различных отклонений в развитии детей с особыми воспитательными потребностями

Show simple item record

dc.contributor.author ДАНИЙ, Анатолий
dc.contributor.author ТЭРЫЦЭ, Илие
dc.contributor.author ПОПЕСКУ, Аурика
dc.date.accessioned 2022-02-04T08:45:12Z
dc.date.available 2022-02-04T08:45:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation ДАНИЙ, Анатолий, ТЭРЫЦЭ, Илие, ПОПЕСКУ, Аурика. Педагогическая альтернатива как средство лечения и коррекции различных отклонений в развитии детей с особыми воспитательными потребностями. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului : Materialele conferinței științifice internaționale cu participare internaţională, 26 martie 2021, Seria 23; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2021, Vol. 1. pp. 154-158. ISBN 978-9975-46-559-5. ISBN 978-9975-46-560-1 (Vol.1). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-559-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-560-1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2737
dc.description Pedagogia curativă este una dintre alternativele pedagogiei generale și diferă de cea generală prin orientarea sa terapeutică și corecțională, precum și în strânsă legătură cu medicina. Succesul muncii de tratament și corecție este determinat nu numai de diferențierea abordării, luând în considerare specificul abaterilor în dezvoltare, starea somatică, neurologică și mentală a copilului, ci și caracteristicile sale individuale, înclinațiile, interesele, abilități, mai ales dacă sunt identificate și dezvoltate cât mai devreme posibil. Cea mai importantă condiție pentru succesul muncii terapeutice și pedagogice este luarea în considerare a structurii tulburării conducătoare, a abaterilor secundare de dezvoltare asociate acesteia, precum și a funcțiilor păstrate, a capacităților compensatorii ale copilului și a caracteristicilor sale emoționale și personale. en_US
dc.description.abstract Curative pedagogy is one of the alternatives of general pedagogy and differs from the general one in its therapeutic and correctional orientation, as well as in close connection with medicine. The success of treatment and correction work is determined not only by the differentiation of the approach, taking into account the specifics of deviations in development, the somatic, neurological and mental state of the child, but also by his individual characteristics, inclinations, interests, abilities, especially if they are identified and developed as early as possible. The most important condition for the success of therapeutic and pedagogical work is taking into account the structure of the leading disorder, secondary developmental deviations associated with it, as well as the preserved functions, compensatory capabilities of the child and his emotional and personal characteristics. en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Pedagogical alternative en_US
dc.subject Treatment en_US
dc.subject Corrections en_US
dc.subject Deviations in development en_US
dc.subject Children with special educational needs en_US
dc.subject Alternativă pedagogică en_US
dc.subject Tratament en_US
dc.subject Corecții en_US
dc.subject Abateri în dezvoltare en_US
dc.subject Copii cu nevoi educaționale speciale en_US
dc.title Педагогическая альтернатива как средство лечения и коррекции различных отклонений в развитии детей с особыми воспитательными потребностями en_US
dc.title.alternative Pedagogical alternative as a means of treatment and correction of different developments in the development of children with special educational needs en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account