dc.contributor.advisor |
ARMAŞU-CANŢÎR, Ludmila |
|
dc.contributor.author |
CAZAC, Viorica |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-02T12:05:35Z |
|
dc.date.available |
2022-02-02T12:05:35Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
CAZAC, Viorica. Eficientizarea procesului de predare-învăţare a limbii engleze medicale prin intermediul materialelor autentice: Specialitatea: 533.01 – Pedagogie universitară: tz. doct. în științe ale educației. Cond. şt ARMAŞU-CANŢÎR Ludmila. Chişinău, 2021. 200 p. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2729 |
|
dc.description |
Obiectivele cercetării vizează: relevarea conceptului de predare-învăţare a limbii engleze specializate în vederea formării profesionale a mediciniștilor; importanţa limbii engleze medicale în contextul globalizării (nivel cognitiv-profesional); analiza procesului academic de predare-învățare a limbii engleze medicale întru revizuirea materialelor la nivel de curriculum; identificarea necesităţilor de comunicare şi de utilizare a limbii engleze, la nivel de comunicare specializată; elucidarea modalităților de utilizare, eficientizare și implementare a materialelor autentice în cadrul orelor de limba engleză medicală; elaborarea Modelului pedagogic de eficientizare a procesului de predare-învăţare a limbii engleze medicale prin intermediul materialelor autentice.
Noutatea și originalitatea științifică a cercetării rezidă în explicarea conceptului „de eficientizare a materialelor didactice autentice”, reliefarea noilor tendințe și identificarea noilor tehnici, actualizarea tehnicilor deja aplicate în cadrul orelor de limba engleză de specialitate; ajustarea acestora la cerinţele profesionale (medicale) întru formarea, cultivarea competențelor necesare, (cunoștințe și experiență) aplicabile în procesul de predare-învățare a limbii engleze medicale.
Problema ştiinţifică soluţionată constă în identificarea fundamentelor teoretice şi practice care vor asigura implementarea şi validarea Modelului pedagogic de eficientizare a procesului de predare-învăţare a limbii engleze medicale prin intermediul materialelor autentice cu impact asupra problemei de optimizare a actului didactic universitar, în contextul globalizării social-profesionale. |
en_US |
dc.description.abstract |
Research objectives: to reveal the concept of English for Specific Purposes in teaching and learning future medical professionals; to highlight the importance of learning Medical English in the context of globalization (at cognitive and professional level); to assess the academic process of teaching and learning medical English in order to review the materials at curriculum level; to identify the communicative and specific needs of medical students; to highlight the efficient ways of using, optimizing and implementing authentic materials during Medical English classes; to elaborate methods and techniques for exploiting authentic materials in order to enhance the process of learning Medical English among future healthcare workers.
The scientific novelty and originality is based on the concept of “making authentic materials more efficient” which aims at highlighting new trends and identifying new updated techniques that can be applied in ESP classes; adjusting authentic materials to professional (medical) requirements for training and developing the necessary specific skills, abilities, knowledge and experience; subsequently, applicable within the process of teaching-learning EMP.
The solved scientific problem consists in identifying the theoretical and practical background that will ensure the implementation and validation of The Pedagogical Model elaborated to prove the efficiency of using authentic materials in teaching and learning EMP, as well as the impact of using authentic materials at the university level, in the context of educating social and professional workers within globalized conditions. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Materiale didactice |
en_US |
dc.subject |
Llimba engleză de specialitate |
en_US |
dc.subject |
Sănătate publică |
en_US |
dc.subject |
Globalizare |
en_US |
dc.subject |
Limbaj medical |
en_US |
dc.subject |
Limbi moderne |
en_US |
dc.subject |
Comunicare profesională |
en_US |
dc.subject |
Authentic materials |
en_US |
dc.subject |
Specialized English |
en_US |
dc.subject |
English for Medical Purposes (EMP) |
en_US |
dc.subject |
Public health |
en_US |
dc.subject |
Globalization |
en_US |
dc.subject |
Medical terminology |
en_US |
dc.subject |
Professional settings |
en_US |
dc.title |
Eficientizarea procesului de predare-învăţare a limbii engleze medicale prin intermediul materialelor autentice |
en_US |
dc.title.alternative |
The effective use of authentic materials in teaching-learning EMP |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |