REPOZITORIU UPSC

Browsing Publicaţii didactice by Title

Browsing Publicaţii didactice by Title

Sort by: Order: Results:

  • SADOVEI, Larisa; BOȚAN, Aliona (Tipografia UPS „Ion Creangă”, 2013)
    Ghidul de autoformare a culturii comunicării pedagogice este adresat studenţilor specialităţilor pedagogice, fiind util pentru toţi cei interesaţi de formarea culturii comunicării. Lucrarea corespunde profilului de formare ...
  • SARANCIUC-GORDEA, Liliana; GARȘTEA, Nina; BULAT, Ana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
    Ghidul metodologic „Managementul clasei din perspectiva educației pozitive”: - este destinat atât studenților programelor de studii superioare de licență, cât și studenților programelor de studii superioare de master; - ...
  • SARANCIUC-GORDEA, Liliana; GARȘTEA, Nina; BULAT, Ana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
    Ghidul metodologic „Parteneriate educaționale”: - este destinat atât studenților programelor de studii superioare de licență, cât și studenților programelor de studii superioare de master; - prefigurează supliment la ...
  • CARABET, Natalia; GÎNJU, Stela (Tipogr. UPS,,Ion Creangă”, 2015)
    Planurile şi programele de studii pentru ciclul II, masterat, specialitatea Management şi consiliere în educaţia preşcolară au ca obiectiv general pregătirea specialistului în domeniul educaţiei/instruirii în domeniul ...
  • HAHEU-MUNTEANU, Efrosinia; GÎNJU, Stela; COJOCARI, Lidia (Tipogr. UPS "Ion Creangă", 2017)
  • COJOCARI, Lidia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Prezentul Ghid se adresează masteranzilor Facultății de Științe ale Educației și Informatică, Program de studiu „Managementul și Didactica Artei Dansului” și pune accentul pe procesul de planificare și desfășurare a ...
  • CARABET, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Prezentul ghid va facilita organizarea şi desfăşurarea practicii profesionale de master prin orientarea concretă în îndeplinirea sarcinilor propuse, prun oferirea unor informaţii utile pentru buna desfăşurare a practicii ...
  • HAHEU-MUNTEANU, Efrosinia; GÎNJU, Stela; COJOCARI, Lidia; CARABET, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Prezentul Ghid se adresează masteranzilor Facultății de Științe ale Educației și Informatică, Program de studiu „Metodologia Educaţiei Preşcolare„ și pune accentul pe procesul de planificare și desfășurare a activităților ...
  • GÎNJU, Stela; CARABET, Natalia; HAHEU, Efrosinia (2014)
  • CIBRIC, Iurie (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2022)
    Acest ghid este elaborat în ideea de a pune la îndemână studenților stagiari un instrument util tuturor factorilor interesați în derularea stagiilor de practică. Maniera de ordonare a informațiilor cuprinse în structura ...
  • TALPĂ, Svetlana; VACARCIUC, Mariana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2023)
    Lucrarea de față reprezintă un studiu asupra preocupărilor comunității științifice privind educația artistică, în special, educația coregrafică. Acest suport de curs, conceput atât pentru cursul Incursiuni în opera ...
  • SARANCIUC-GORDEA, Liliana (2019)
    Disciplina de specialitate Istoria pedagogiei cuprinde un pachet de 9 unităţi delimitate în consens cu Profilul calificării și Concepția formării specialistului. Temele cuprind probleme ce ţin de înțelegerea etapelor de ...
  • SARANCIUC-GORDEA, Liliana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
    Pedagogia este știința educației, iar educația este un fenomen social. Prin esența sa socială, educația are, prin urmare, un caracter istoric. Ea nu poate fi privită în mod științific decât ca ceva viu, în veșnică transformare.
  • MELNIC, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
    Demersul didactic trebuie să se desfășoare potrivit specificului predării-învățării-evaluării simultane, iar strategiile didactice trebuie combinate astfel încât copiii să dobândească și să însușească toate cunoștințele ...
  • BRIŢCHI, Aliona; SADOVEI, Larisa (Tipogr. UPS "I. Creangă", 2015)
    În completarea subiectelor dezvoltate în suportul de curs „Învăţămîntul simultan” se propune Ghidul metodologic cu titlul de Breviarium, semnificaţie dedusă din „lucrările care sintetizează anumite expuneri sumare a unor ...
  • BRIŢCHI, Aliona; SADOVEI, Larisa (Tipogr. UPS "I. Creangă", 2014)
    Un aspect mai puţin cunoscut pentru generaţia actuală de cadre didactice este forma de învăţămînt, numită simultan. Experienţa de mai mult de 200 de ani în România, dar şi practicile pozitive ale şcolilor cu regim simultan ...
  • CURACIȚCHI, Angela; POPA, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
    Dragă prietene! Ai avut ocazia să realizezi vreodată jurnalul de lectură? Nu? Atunci propunem o călătorie în misterioasa lume a cărților. În fiecare zi descoperi lumea înconjurătoare lecturând diferite cărți. În unele cărți ...
  • CARABET, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Ghidul este elaborat pentru cadrele didactice din educația timpurie, părinții grijulii și interesați de procesul de creștere, educație și dezvoltare a copiilor, studenți- cadre didactice în devenire. Ghidul propune diverse ...
  • Facultatea Științe ale Educației și Informatică; Catedra Pedagogie Preșcolară Educație Fizică și Dans (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Culegere de rezumate ale tezelor de master .
  • CEBANU, Lilia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2015)
    Problematica educaţiei dobândeşte în societatea contemporană noi conotaţii, date de schimbările fără precedent din toate domeniile vieţii sociale. Accentul trece de pe informativ pe formativ. Educaţia depăşeşte limitele ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account