REPOZITORIU UPSC

Browsing Publicaţii didactice by Title

Browsing Publicaţii didactice by Title

Sort by: Order: Results:

  • CARABET, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2023)
    Acest material este un suport pentru masteranzii ce studiază cursul Axiologia și filosofia educației, fiind un suport grafic, în care, prin tabelele și schemele propuse, de comun accord cu titularul cursului, se concretizează ...
  • CARABET, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2017)
    Axiologie - ramură a filosofiei care se ocupă cu teoria valorilor (de la gr. axios - „valoare" şi logos - „teorie"). Axiologia a fost iniţial dezvoltată de filosoful german Lotze (în sec. al XlX-lea) şi de şcoala de la ...
  • TALPĂ, Svetlana (2016)
    Disciplina universitară „ Fondul de Aur” este o disciplină cu conținut teoretic, care constă din lecții seminare. În cadrul acestei discipline vă veți dezvolta competențele praxiologice de distingere a diferitor stiluri ...
  • OLOIERU, Anastasia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2022)
    Suportul de curs Formarea profesională a studenților din perspectiva educației și culturii economice a familiei este destinat studenților pedagogi, masteranzilor, cadrelor didactice, în vederea găsirii echilibrului dintre ...
  • COJOCARU-BOROZAN, Maia; SADOVEI, Larisa; PAPUC, Ludmila; OVCERENCO, Nadejda (Tipogr. UPS “I. Creangă”, 2014)
    Manualul universitar „Fundamentele ştiinţelor educaţiei” este conceput în cheia modernizării curriculumului pedagogic universitar şi a evoluţiei cercetărilor pedagogice. Autorii pun la îndemîna studenţilor sinteze de ...
  • SADOVEI, Larisa; BOȚAN, Aliona (Tipografia UPS „Ion Creangă”, 2013)
    Ghidul de autoformare a culturii comunicării pedagogice este adresat studenţilor specialităţilor pedagogice, fiind util pentru toţi cei interesaţi de formarea culturii comunicării. Lucrarea corespunde profilului de formare ...
  • CARABET, Natalia; GÎNJU, Stela (Tipogr. UPS,,Ion Creangă”, 2015)
    Planurile şi programele de studii pentru ciclul II, masterat, specialitatea Management şi consiliere în educaţia preşcolară au ca obiectiv general pregătirea specialistului în domeniul educaţiei/instruirii în domeniul ...
  • HAHEU-MUNTEANU, Efrosinia; GÎNJU, Stela; COJOCARI, Lidia (Tipogr. UPS "Ion Creangă", 2017)
  • COJOCARI, Lidia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Prezentul Ghid se adresează masteranzilor Facultății de Științe ale Educației și Informatică, Program de studiu „Managementul și Didactica Artei Dansului” și pune accentul pe procesul de planificare și desfășurare a ...
  • CARABET, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Prezentul ghid va facilita organizarea şi desfăşurarea practicii profesionale de master prin orientarea concretă în îndeplinirea sarcinilor propuse, prun oferirea unor informaţii utile pentru buna desfăşurare a practicii ...
  • HAHEU-MUNTEANU, Efrosinia; GÎNJU, Stela; COJOCARI, Lidia; CARABET, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Prezentul Ghid se adresează masteranzilor Facultății de Științe ale Educației și Informatică, Program de studiu „Metodologia Educaţiei Preşcolare„ și pune accentul pe procesul de planificare și desfășurare a activităților ...
  • GÎNJU, Stela; CARABET, Natalia; HAHEU, Efrosinia (2014)
  • CIBRIC, Iurie (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2022)
    Acest ghid este elaborat în ideea de a pune la îndemână studenților stagiari un instrument util tuturor factorilor interesați în derularea stagiilor de practică. Maniera de ordonare a informațiilor cuprinse în structura ...
  • TALPĂ, Svetlana; VACARCIUC, Mariana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2023)
    Lucrarea de față reprezintă un studiu asupra preocupărilor comunității științifice privind educația artistică, în special, educația coregrafică. Acest suport de curs, conceput atât pentru cursul Incursiuni în opera ...
  • SARANCIUC-GORDEA, Liliana (2019)
    Disciplina de specialitate Istoria pedagogiei cuprinde un pachet de 9 unităţi delimitate în consens cu Profilul calificării și Concepția formării specialistului. Temele cuprind probleme ce ţin de înțelegerea etapelor de ...
  • SARANCIUC-GORDEA, Liliana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
    Pedagogia este știința educației, iar educația este un fenomen social. Prin esența sa socială, educația are, prin urmare, un caracter istoric. Ea nu poate fi privită în mod științific decât ca ceva viu, în veșnică transformare.
  • BRIŢCHI, Aliona; SADOVEI, Larisa (Tipogr. UPS "I. Creangă", 2015)
    În completarea subiectelor dezvoltate în suportul de curs „Învăţămîntul simultan” se propune Ghidul metodologic cu titlul de Breviarium, semnificaţie dedusă din „lucrările care sintetizează anumite expuneri sumare a unor ...
  • BRIŢCHI, Aliona; SADOVEI, Larisa (Tipogr. UPS "I. Creangă", 2014)
    Un aspect mai puţin cunoscut pentru generaţia actuală de cadre didactice este forma de învăţămînt, numită simultan. Experienţa de mai mult de 200 de ani în România, dar şi practicile pozitive ale şcolilor cu regim simultan ...
  • CARABET, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Ghidul este elaborat pentru cadrele didactice din educația timpurie, părinții grijulii și interesați de procesul de creștere, educație și dezvoltare a copiilor, studenți- cadre didactice în devenire. Ghidul propune diverse ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account