dc.contributor.author |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-01T12:00:30Z |
|
dc.date.available |
2021-11-01T12:00:30Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele ştiinţifice ale doctoranzilor, Vol. 19, Partea II-a. Tipogr. UPS „Ion Creangă”, 2021. 382 p. ISBN 978-9975-46-296-9. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-296-9 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-235-8 |
|
dc.identifier.issn |
1857-0267 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2654 |
|
dc.description.abstract |
Materialele din culegerea dată reprezentă rodul cercetărilor științifice întreprinse de doctoranzii din Republica Moldova, România și alte țări europene în cadrul celor trei Școli Doctorale din cadrul UPS „Ion Creangă” din Chișinău:
1. Școala Doctorală Istorie. Patrimoniu cultural. Modernitate
• 611.01 Istoria Moldovei (pe perioade);
• 611.02 Istoria românilor (pe perioade);
• 611.03 Istoria universală (pe perioade);
• 611.04 Teoria și metodologia științelor istorice;
• 611.05 Muzeologie; protejarea patrimoniului cultural național;
• 611.06 Documentologie și arhivistică;
• 611.07 Istoria științei și tehnicii (pe domenii);
• 612.01 Etnologie;
• 613.01 Arheologie.
2. Școala Doctorală Psihologie
• 511.02 Psihologia dezvoltării și psihologia educațională;
• 511.06 Psihologia specială.
3. Școala Doctorală Științe ale Educației
• 531.01 Teoria generală a educației;
• 531.02 Management educațional;
• 531.03 Pedagogie istorică;
• 531.04 Pedagogie specială;
• 532.01 Didactica preșcolară;
• 532.02 Didactica școlară pe trepte și discipline de
învățământ;
• 533.01 Pedagogie universitară;
• 533.02 Pedagogie vocațională;
• 533.03 Pedagogia adulților;
• 534.01 Pedagogie specială. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Școala Doctorală |
en_US |
dc.subject |
Anale ştiinţifice |
en_US |
dc.subject |
Doctoranzi |
en_US |
dc.title |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele ştiinţifice ale doctoranzilor, Vol. 19, Partea II-a, 2021 |
en_US |
dc.type |
Analele Stiintifice |
en_US |