REPOZITORIU UPSC

Formarea competenței de comunicare în limba engleză prin valorificarea limbajului paremiologic în învățământul superior

Show simple item record

dc.contributor.advisor BUDNIC, Ana
dc.contributor.author HERȚA, Lilia
dc.date.accessioned 2021-09-30T07:23:09Z
dc.date.available 2021-09-30T07:23:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation HERȚA, Lilia. Formarea competenței de comunicare în limba engleză prin valorificarea limbajului paremiologic în învățământul superior: 533.01 - Pedagogie universitară: tz. doct. în Ştiinţe ale educaţiei. Cond. şt BUDNIC Ana. Chişinău, 2021. 176 p. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2648
dc.description Scopul cercetării presupune determinarea reperelor teoretice privind valoarea culturală a limbajului paremiologic, elaborarea și validarea experimentală a Modelului pedagogic de formare a competenței de comunicare în limba engleză prin valorificarea limbajului paremiologic în învățământul superior. Obiectivele cercetării: determinarea fundamentelor teoretice privind importanța limbajului paremiologic în formarea competenței de comunicare în limba engleză din perspectivă etnoculturală; descrierea contextului pedagogic și a motivației studenților pentru valorificarea limbajului paremiologic în procesul de formare profesională a studenților pedagogi; evaluarea premiselor curriculare universitare ale integrării limbajului paremiologic în formarea competenței de comunicare în limba engleză; identificarea condițiilor pedagogice de formare a competenței de comunicare în limba engleză din perspectivă utilizării limbajului paremiologic în învățământul universitar; stabilirea experimentală a gradului de valorificare a limbajului paremiologic în comunicarea engleză a studenților; validarea experimentală a Modelului pedagogic de formare a competenței de comunicare în limba engleză prin valorificarea limbajului paremiologic. Noutatea şi originalitatea ştiinţifică este obiectivată în: determinarea reperelor teoretice privind formarea competenței de comunicare în limba străină din perspectivă etnoculturală; decsrierea evoluției semnificației termenilor competență de comunicare, limbaj paremiologic care au generat necesitatea valorificării limbajului paremiologic în formarea competenței de comunicare în limba engleză a studenților pedagogi. en_US
dc.description.abstract The aim of the research is: to determinetheoretical foundations on the cultural value of paremiological language, the development and experimental validation of the pedagogical model for the development of communicative competences in Eng lish by using paremiological language in higher education. The objectives of the research are: to establish theoretical foundations regarding the importance of paremiological language in the development of communicative competence in English from an ethnocultural perspective; to describe the pedagogical context and of the students' motivation for the practical application of the paremiological language in the process of professional training of pedagogical students; to evaluate the university curricular premises of the integration of the paremiological language in the development of communicative competence in English; to identify the pedagogical conditions for the development of communicative competence in English from the perspective of the use of paremiological language in higher education; to establish the degree of the usage of the paremiological language in English communication of students experimentally; to validate experimentally of the Pedagogical Model of the Development of Communicative Competence in English by capitalizing on the paremiological language. The novelty and scientific originality of the research results is objectified by: theoretical fundamentals regarding the formation of the communcative competence in a foreign language from an ethnocultural perspective; the evolution of the term communicative competence, paremiological language that generated the need to capitalize on the paremiological language in the formation of communicative competence in English of students. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Competenţe de comunicare în limba engleză en_US
dc.subject Limbaj paremiologic Învățământ superior en_US
dc.subject Evaluarea competenței de comunicare în limba engleză en_US
dc.subject Etnocultură en_US
dc.subject Коммуникативная компетенция в английском языке en_US
dc.subject Аремии en_US
dc.subject Высшее образование en_US
dc.subject Этнокультура en_US
dc.subject Communicative competences in English en_US
dc.subject Paremiological language en_US
dc.subject Higher education en_US
dc.subject Этнокультурный подход en_US
dc.title Formarea competenței de comunicare în limba engleză prin valorificarea limbajului paremiologic în învățământul superior en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account