dc.contributor.advisor |
BUDNIC, Ana |
|
dc.contributor.author |
HERȚA, Lilia |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-30T07:23:09Z |
|
dc.date.available |
2021-09-30T07:23:09Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
HERȚA, Lilia. Formarea competenței de comunicare în limba engleză prin valorificarea limbajului paremiologic în învățământul superior: 533.01 - Pedagogie universitară: tz. doct. în Ştiinţe ale educaţiei. Cond. şt BUDNIC Ana. Chişinău, 2021. 176 p. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2648 |
|
dc.description |
Scopul cercetării presupune determinarea reperelor teoretice privind valoarea culturală a limbajului paremiologic, elaborarea și validarea experimentală a Modelului pedagogic de formare a competenței de comunicare în limba engleză prin valorificarea limbajului paremiologic în învățământul superior.
Obiectivele cercetării: determinarea fundamentelor teoretice privind importanța limbajului paremiologic în formarea competenței de comunicare în limba engleză din perspectivă etnoculturală; descrierea contextului pedagogic și a motivației studenților pentru valorificarea limbajului paremiologic în procesul de formare profesională a studenților pedagogi; evaluarea premiselor curriculare universitare ale integrării limbajului paremiologic în formarea competenței de comunicare în limba engleză; identificarea condițiilor pedagogice de formare a competenței de comunicare în limba engleză din perspectivă utilizării limbajului paremiologic în învățământul universitar; stabilirea experimentală a gradului de valorificare a limbajului paremiologic în comunicarea engleză a studenților; validarea experimentală a Modelului pedagogic de formare a competenței de comunicare în limba engleză prin valorificarea limbajului paremiologic.
Noutatea şi originalitatea ştiinţifică este obiectivată în: determinarea reperelor teoretice privind formarea competenței de comunicare în limba străină din perspectivă etnoculturală; decsrierea evoluției semnificației termenilor competență de comunicare, limbaj paremiologic care au generat necesitatea valorificării limbajului paremiologic în formarea competenței de comunicare în limba engleză a studenților pedagogi. |
en_US |
dc.description.abstract |
The aim of the research is: to determinetheoretical foundations on the cultural value of paremiological language, the development and experimental validation of the pedagogical model for the development of communicative competences in Eng lish by using paremiological language in higher education.
The objectives of the research are: to establish theoretical foundations regarding the importance of paremiological language in the development of communicative competence in English from an ethnocultural perspective; to describe the pedagogical context and of the students' motivation for the practical application of the paremiological language in the process of professional training of pedagogical students; to evaluate the university curricular premises of the integration of the paremiological language in the development of communicative competence in English; to identify the pedagogical conditions for the development of communicative competence in English from the perspective of the use of paremiological language in higher education; to establish the degree of the usage of the paremiological language in English communication of students experimentally; to validate experimentally of the Pedagogical Model of the Development of Communicative Competence in English by capitalizing on the paremiological language.
The novelty and scientific originality of the research results is objectified by: theoretical fundamentals regarding the formation of the communcative competence in a foreign language from an ethnocultural perspective; the evolution of the term communicative competence, paremiological language that generated the need to capitalize on the paremiological language in the formation of communicative competence in English of students. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Competenţe de comunicare în limba engleză |
en_US |
dc.subject |
Limbaj paremiologic Învățământ superior |
en_US |
dc.subject |
Evaluarea competenței de comunicare în limba engleză |
en_US |
dc.subject |
Etnocultură |
en_US |
dc.subject |
Коммуникативная компетенция в английском языке |
en_US |
dc.subject |
Аремии |
en_US |
dc.subject |
Высшее образование |
en_US |
dc.subject |
Этнокультура |
en_US |
dc.subject |
Communicative competences in English |
en_US |
dc.subject |
Paremiological language |
en_US |
dc.subject |
Higher education |
en_US |
dc.subject |
Этнокультурный подход |
en_US |
dc.title |
Formarea competenței de comunicare în limba engleză prin valorificarea limbajului paremiologic în învățământul superior |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |