REPOZITORIU UPSC

Securitatea emoţională – factor de rezilienţă al copilului în procesul educaţional

Show simple item record

dc.contributor.author DRAGOMIR, Magdalena
dc.date.accessioned 2021-09-21T09:26:09Z
dc.date.available 2021-09-21T09:26:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation DRAGOMIR, Magdalena. Securitatea emoţională – factor de rezilienţă al copilului în procesul educaţional. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 22 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 300-303. ISBN 978-9975-46-541-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-541-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2640
dc.identifier.uri https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p300-303
dc.description Când un copil se simte în siguranță, copilul respectiv își poate asuma riscurile necesare pentru a fi în relații, pentru a explora și pentru a încerca lucruri noi. Simplu spus, a te simți în siguranță face posibilă învățarea. Cercetările au arătat că copiii, care se simt nesiguri, se joacă și explorează mai puțin și au mai multe dificultăți în relațiile cu colegii. Ajutându-i pe copii să se simtă în siguranță, îi pregătim pe copii să învețe, nu doar acum, ci până în viitor. De fapt, un studiu de cercetare a constatat că copiii care au avut relații sigure în copilărie au avut rezultate mai bune până la vârsta de șaptesprezece ani la teste folosind abilități de gândire critică. en_US
dc.description.abstract When a child feels safe, he can take the risks necessary to be in relationships, to explore and to try new things. Simply put, feeling safe makes learning possible. Research has shown that children, who feel insecure, play and explore less and have more difficulty in making relationship with peers. By helping children feel safe, we prepare them to learn, not only for the present times, but also future. In fact, one research study found that children who had secure relationships in childhood, performed better by the age of seventeen on tests using critical thinking skills. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Securitate emoţională en_US
dc.subject Învăţare en_US
dc.subject Profesori en_US
dc.title Securitatea emoţională – factor de rezilienţă al copilului în procesul educaţional en_US
dc.title.alternative Emotional security – child’s resilience factor in the educational process en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account