dc.contributor.author |
DAN, Diana Valentina |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-21T08:52:20Z |
|
dc.date.available |
2021-09-21T08:52:20Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
DAN, Diana Valentina. Rolul familiei în cadrul școlii online. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 22 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 285-294. ISBN 978-9975-46-541-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-541-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2638 |
|
dc.identifier.uri |
https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p285-294 |
|
dc.description |
Închiderea școlilor din cauza pandemiei de COVID-19 a făcut dificilă menținerea școlii la distanță a copiilor pentru familii și profesori. Din punctul de vedere al educației durabile, această lucrare analizează gândurile părinților cu privire la adaptarea lor la tranziția rapidă la școala online, la distanță. Părinții erau preocupați de învățarea și bunăstarea copiilor lor, precum și de gestionarea vieții de zi cu zi și de utilizarea tehnologiei informației și comunicațiilor. Cerințele individuale ale familiilor ar trebui să fie recunoscute și furnizate într-o manieră durabilă pentru a promova educația copiilor în medii mereu schimbătoare, inclusiv școala online. |
en_US |
dc.description.abstract |
The closure of schools due to the COVID-19 pandemic made it difficult for families and teachers to support children's remote schooling. From the standpoint of sustainable education, this paper analyzes parents' thoughts on their adaptation to the rapid transition to distant schooling. Parents were concerned about their children's learning and well-being, as well as the management of daily life and the use of information and communication technology. Individual requirements of families should be recognized and provided in a sustainable manner to promote children's learning in shifting settings, including online schooling. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Școlarizare la distanță |
en_US |
dc.subject |
Societate |
en_US |
dc.subject |
Educație incluzivă |
en_US |
dc.subject |
Părinţi |
en_US |
dc.subject |
Covid19 |
en_US |
dc.subject |
Pandemie |
en_US |
dc.subject |
Remote schooling |
en_US |
dc.subject |
Society |
en_US |
dc.subject |
Inclusive education |
en_US |
dc.subject |
Parents |
en_US |
dc.subject |
Pandemic |
en_US |
dc.title |
Rolul familiei în cadrul școlii online |
en_US |
dc.title.alternative |
Family’s role during online school |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |