REPOZITORIU UPSC

Rolul familiei în cadrul școlii online

Show simple item record

dc.contributor.author DAN, Diana Valentina
dc.date.accessioned 2021-09-21T08:52:20Z
dc.date.available 2021-09-21T08:52:20Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation DAN, Diana Valentina. Rolul familiei în cadrul școlii online. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 22 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 285-294. ISBN 978-9975-46-541-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-541-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2638
dc.identifier.uri https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p285-294
dc.description Închiderea școlilor din cauza pandemiei de COVID-19 a făcut dificilă menținerea școlii la distanță a copiilor pentru familii și profesori. Din punctul de vedere al educației durabile, această lucrare analizează gândurile părinților cu privire la adaptarea lor la tranziția rapidă la școala online, la distanță. Părinții erau preocupați de învățarea și bunăstarea copiilor lor, precum și de gestionarea vieții de zi cu zi și de utilizarea tehnologiei informației și comunicațiilor. Cerințele individuale ale familiilor ar trebui să fie recunoscute și furnizate într-o manieră durabilă pentru a promova educația copiilor în medii mereu schimbătoare, inclusiv școala online. en_US
dc.description.abstract The closure of schools due to the COVID-19 pandemic made it difficult for families and teachers to support children's remote schooling. From the standpoint of sustainable education, this paper analyzes parents' thoughts on their adaptation to the rapid transition to distant schooling. Parents were concerned about their children's learning and well-being, as well as the management of daily life and the use of information and communication technology. Individual requirements of families should be recognized and provided in a sustainable manner to promote children's learning in shifting settings, including online schooling. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Școlarizare la distanță en_US
dc.subject Societate en_US
dc.subject Educație incluzivă en_US
dc.subject Părinţi en_US
dc.subject Covid19 en_US
dc.subject Pandemie en_US
dc.subject Remote schooling en_US
dc.subject Society en_US
dc.subject Inclusive education en_US
dc.subject Parents en_US
dc.subject Pandemic en_US
dc.title Rolul familiei în cadrul școlii online en_US
dc.title.alternative Family’s role during online school en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account