dc.contributor.author |
BEJENARI, Ludmila |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-20T16:34:33Z |
|
dc.date.available |
2021-09-20T16:34:33Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
BEJENARI, Ludmila. Interacțiunea Serviciu de asistență psihopedagogică - familie: strategii moderne de colaborare în perioada pandemică. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 22 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 281-284. ISBN 978-9975-46-541-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-541-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2637 |
|
dc.identifier.uri |
https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p281-284 |
|
dc.description |
Interacțiunea familiei și a școlii este un proces de activități comune pentru a conveni asupra obiectivelor, formelor și metodelor educației familiale și școlare. Baza valorică a unei astfel de interacțiuni este crearea condițiilor pentru realizarea cu succes a copilului, creșterea personală a acestuia, formarea motivației pentru învățare, păstrarea sănătății fizice și mentale și adaptarea socială. De asemenea, cooperarea dintre familie și școală vizează armonizarea relației dintre profesori, elevi și părinți, identificarea în timp util a problemelor educației familiale, anticiparea problemelor familiale și sprijinul social, pedagogic și psihologic eficient al familiei, creșterea responsabilității părintești pentru creșterea și dezvoltarea copiilor. |
en_US |
dc.description.abstract |
The interaction of family and school is a process of joint activities to agree on the objectives, forms, and methods of family and school education. The value base of such an interaction is the creation of conditions for the achievement of the child, his personal growth, the formation of motivation for learning, maintaining physical and mental health, and social adaptation. Also, the cooperation between family and school aims to harmonize the relationship between teachers, students, and parents, timely identification of family problems, and effective social, pedagogical, and psychological support of the family, increasing parental responsibility for raising and developing children. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Familie |
en_US |
dc.subject |
Școală |
en_US |
dc.subject |
Copii |
en_US |
dc.subject |
Professori |
en_US |
dc.subject |
Cooperare |
en_US |
dc.subject |
Family |
en_US |
dc.subject |
School |
en_US |
dc.subject |
Child |
en_US |
dc.subject |
Teachers |
en_US |
dc.subject |
Cooperation |
en_US |
dc.title |
Interacțiunea Serviciu de asistență psihopedagogică - familie: strategii moderne de colaborare în perioada pandemică |
en_US |
dc.title.alternative |
Interaction Psychopedagogical assistance service - family: up-to-date strategies of collaboration in the Pandemic period |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |