REPOZITORIU UPSC

Interacțiunea Serviciu de asistență psihopedagogică - familie: strategii moderne de colaborare în perioada pandemică

Show simple item record

dc.contributor.author BEJENARI, Ludmila
dc.date.accessioned 2021-09-20T16:34:33Z
dc.date.available 2021-09-20T16:34:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation BEJENARI, Ludmila. Interacțiunea Serviciu de asistență psihopedagogică - familie: strategii moderne de colaborare în perioada pandemică. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 22 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 281-284. ISBN 978-9975-46-541-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-541-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2637
dc.identifier.uri https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p281-284
dc.description Interacțiunea familiei și a școlii este un proces de activități comune pentru a conveni asupra obiectivelor, formelor și metodelor educației familiale și școlare. Baza valorică a unei astfel de interacțiuni este crearea condițiilor pentru realizarea cu succes a copilului, creșterea personală a acestuia, formarea motivației pentru învățare, păstrarea sănătății fizice și mentale și adaptarea socială. De asemenea, cooperarea dintre familie și școală vizează armonizarea relației dintre profesori, elevi și părinți, identificarea în timp util a problemelor educației familiale, anticiparea problemelor familiale și sprijinul social, pedagogic și psihologic eficient al familiei, creșterea responsabilității părintești pentru creșterea și dezvoltarea copiilor. en_US
dc.description.abstract The interaction of family and school is a process of joint activities to agree on the objectives, forms, and methods of family and school education. The value base of such an interaction is the creation of conditions for the achievement of the child, his personal growth, the formation of motivation for learning, maintaining physical and mental health, and social adaptation. Also, the cooperation between family and school aims to harmonize the relationship between teachers, students, and parents, timely identification of family problems, and effective social, pedagogical, and psychological support of the family, increasing parental responsibility for raising and developing children. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Familie en_US
dc.subject Școală en_US
dc.subject Copii en_US
dc.subject Professori en_US
dc.subject Cooperare en_US
dc.subject Family en_US
dc.subject School en_US
dc.subject Child en_US
dc.subject Teachers en_US
dc.subject Cooperation en_US
dc.title Interacțiunea Serviciu de asistență psihopedagogică - familie: strategii moderne de colaborare în perioada pandemică en_US
dc.title.alternative Interaction Psychopedagogical assistance service - family: up-to-date strategies of collaboration in the Pandemic period en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account