dc.contributor.author |
HÎNCU, Ionela |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-20T16:05:51Z |
|
dc.date.available |
2021-09-20T16:05:51Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
HÎNCU, Ionela. Competenţele muzical-interpretative şi rolul lor în formarea profesorului de educaţie muzicală. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 22 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 274-277. ISBN 978-9975-46-541-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-541-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2635 |
|
dc.identifier.uri |
https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p274-277 |
|
dc.description |
În acest articol sunt reflectate valorile profesionale și morale ale profesorului de educație muzicală: capacităţi, deprinderi, priceperi, aptitudini şi abilităţi organizatorice etc. care ocupă un loc deosebit în formarea măiestriei pedagogice. Activitatea interpretativă consolidează autoritatea profesorului ca muzician propagandist, a tot ce este mai bun, transformând-ul în profesor veritabil al secolului XXI. Astfel, în formarea profesorului de educație muzicală o mare însemnătate o are relaţia reciprocă dintre interpretarea vocală, instrumentală, vocal-instrumentală şi cunoştinţele muzical-teoretice. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article reflects the professional and moral values of the Music Education teacher: abilities, skills, aptitudes, organisational skills, and abilities, etc. that have a special place in the formation of pedagogical mastery. Performing activity reinforces the teacher’s authority as a propagandist musician of all that is best, transforming him or her into a genuine teacher of the 21st century. Thus, in the training of the Music Education teacher, the mutual relationship between the vocal, instrumental, vocal-instrumental performance and musical-theoretical knowledge is of great importance. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Educație muzicală |
en_US |
dc.subject |
Competențe muzicale |
en_US |
dc.subject |
Profesor de educaţie muzicală |
en_US |
dc.subject |
Musical skills |
en_US |
dc.subject |
Music education |
en_US |
dc.subject |
Teacher music education |
en_US |
dc.title |
Competenţele muzical-interpretative şi rolul lor în formarea profesorului de educaţie muzicală |
en_US |
dc.title.alternative |
Musical-interpretative skills and their role in teacher music education training |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |