REPOZITORIU UPSC

Competenţele muzical-interpretative şi rolul lor în formarea profesorului de educaţie muzicală

Show simple item record

dc.contributor.author HÎNCU, Ionela
dc.date.accessioned 2021-09-20T16:05:51Z
dc.date.available 2021-09-20T16:05:51Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation HÎNCU, Ionela. Competenţele muzical-interpretative şi rolul lor în formarea profesorului de educaţie muzicală. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 22 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 274-277. ISBN 978-9975-46-541-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-541-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2635
dc.identifier.uri https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p274-277
dc.description În acest articol sunt reflectate valorile profesionale și morale ale profesorului de educație muzicală: capacităţi, deprinderi, priceperi, aptitudini şi abilităţi organizatorice etc. care ocupă un loc deosebit în formarea măiestriei pedagogice. Activitatea interpretativă consolidează autoritatea profesorului ca muzician propagandist, a tot ce este mai bun, transformând-ul în profesor veritabil al secolului XXI. Astfel, în formarea profesorului de educație muzicală o mare însemnătate o are relaţia reciprocă dintre interpretarea vocală, instrumentală, vocal-instrumentală şi cunoştinţele muzical-teoretice. en_US
dc.description.abstract This article reflects the professional and moral values of the Music Education teacher: abilities, skills, aptitudes, organisational skills, and abilities, etc. that have a special place in the formation of pedagogical mastery. Performing activity reinforces the teacher’s authority as a propagandist musician of all that is best, transforming him or her into a genuine teacher of the 21st century. Thus, in the training of the Music Education teacher, the mutual relationship between the vocal, instrumental, vocal-instrumental performance and musical-theoretical knowledge is of great importance. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Educație muzicală en_US
dc.subject Competențe muzicale en_US
dc.subject Profesor de educaţie muzicală en_US
dc.subject Musical skills en_US
dc.subject Music education en_US
dc.subject Teacher music education en_US
dc.title Competenţele muzical-interpretative şi rolul lor în formarea profesorului de educaţie muzicală en_US
dc.title.alternative Musical-interpretative skills and their role in teacher music education training en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account