| dc.contributor.author | HÎNCU, Ionela | |
| dc.date.accessioned | 2021-09-20T16:05:51Z | |
| dc.date.available | 2021-09-20T16:05:51Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.citation | HÎNCU, Ionela. Competenţele muzical-interpretative şi rolul lor în formarea profesorului de educaţie muzicală. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 22 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 274-277. ISBN 978-9975-46-541-0. | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-46-541-0 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2635 | |
| dc.identifier.uri | https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p274-277 | |
| dc.description | În acest articol sunt reflectate valorile profesionale și morale ale profesorului de educație muzicală: capacităţi, deprinderi, priceperi, aptitudini şi abilităţi organizatorice etc. care ocupă un loc deosebit în formarea măiestriei pedagogice. Activitatea interpretativă consolidează autoritatea profesorului ca muzician propagandist, a tot ce este mai bun, transformând-ul în profesor veritabil al secolului XXI. Astfel, în formarea profesorului de educație muzicală o mare însemnătate o are relaţia reciprocă dintre interpretarea vocală, instrumentală, vocal-instrumentală şi cunoştinţele muzical-teoretice. | en_US |
| dc.description.abstract | This article reflects the professional and moral values of the Music Education teacher: abilities, skills, aptitudes, organisational skills, and abilities, etc. that have a special place in the formation of pedagogical mastery. Performing activity reinforces the teacher’s authority as a propagandist musician of all that is best, transforming him or her into a genuine teacher of the 21st century. Thus, in the training of the Music Education teacher, the mutual relationship between the vocal, instrumental, vocal-instrumental performance and musical-theoretical knowledge is of great importance. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" | en_US |
| dc.subject | Educație muzicală | en_US |
| dc.subject | Competențe muzicale | en_US |
| dc.subject | Profesor de educaţie muzicală | en_US |
| dc.subject | Musical skills | en_US |
| dc.subject | Music education | en_US |
| dc.subject | Teacher music education | en_US |
| dc.title | Competenţele muzical-interpretative şi rolul lor în formarea profesorului de educaţie muzicală | en_US |
| dc.title.alternative | Musical-interpretative skills and their role in teacher music education training | en_US |
| dc.type | Article | en_US |