REPOZITORIU UPSC

Implicarea psihologiei ca știință în activitatea didactică prin scăderea anxietății la elevi și la cadrele didactice

Show simple item record

dc.contributor.author LEUȚANU, Gabriela
dc.date.accessioned 2021-09-20T14:57:47Z
dc.date.available 2021-09-20T14:57:47Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation LEUȚANU, Gabriela. Implicarea psihologiei ca știință în activitatea didactică prin scăderea anxietății la elevi și la cadrele didactice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 22 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 249-254. ISBN 978-9975-46-541-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-541-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2630
dc.identifier.uri https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p249-254
dc.description Psihologia ca știință cercetează cele mai frecvente probleme de sănătate mintală din timpul copilăriei și a adolescenței, printre care tulburările de anxietate. Când copilul începe să se îndoiască de abilitățile sale într-un subiect, anxietatea poate deveni un factor care îi împiedică învățarea sau redarea cunoștințelor dobândite. Uneori, acest lucru poate fi confundat cu o tulburare de învățare atunci când este vorba doar de anxietate. Lăsate netratate, tulburările de anxietate pot afecta atât capacitatea elevilor de a studia cât și relațiile personale. În cazurile severe, tulburările de anxietate pot face dificil mersul la școală. Anxietatea este primul răspuns intrinsec la cerința funcționării și performării în condiții cel puțîn diferite de condițiile în care ne-am format tehnicile uzuale. en_US
dc.description.abstract Psychology as a science investigates the most common mental health problems during childhood and adolescence, including anxiety disorders. When the child begins to doubt his abilities in a subject, anxiety can become a factor that prevents him from learning or reproducing the acquired knowledge. Sometimes this can be confused with a learning disorder when it comes to just anxiety. Left untreated, anxiety disorders can affect both students' ability to study and personal relationships. In severe cases, anxiety disorders can make it difficult to go to school. Anxiety is the first intrinsic answer to the requirement of functioning and performance in conditions at least different from the conditions in which we formed our usual techniques. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Psihologie en_US
dc.subject Școală en_US
dc.subject Anxietate en_US
dc.subject învățare en_US
dc.subject Psychology en_US
dc.subject School en_US
dc.subject Anxiety en_US
dc.subject Learning en_US
dc.title Implicarea psihologiei ca știință în activitatea didactică prin scăderea anxietății la elevi și la cadrele didactice en_US
dc.title.alternative Involvement of psychology as a science in teaching by reducing anxiety in students and teachers en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account