dc.contributor.author |
SIMCENCO, Irina |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-20T14:39:36Z |
|
dc.date.available |
2021-09-20T14:39:36Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
SIMCENCO, Irina. Colaborarea școală – familie în contextul pandemiei și dezvoltarea gândirii științifice la elevi. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 22 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 243-248. ISBN 978-9975-46-541-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-541-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2629 |
|
dc.identifier.uri |
https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p243-248 |
|
dc.description |
În contextul pandemiei de Covid -19 procesul pedagogic online a devenit o necesitate ce oferă oportunități atât școlii cât și familiei, dar și multe incertitudini, provocări. Rolul părintelui ca partener al cadrului didactic, este unul extrem de important în vederea adaptării elevului la noile cerințe. În cadrul învățării de la distanță se pune accent pe dezvoltarea competențelor digitale la elevi, dezvoltarea abilităților de muncă independentă și în grup. Consolidarea parteneriatului școală-familie trebuie să se axeze pe comunicare sistematică, susținere reciprocă și ajutor, feedback constructiv, implicare materială și financiară și suport emoțional. |
en_US |
dc.description.abstract |
In the context of the Covid-19, the online pedagogical process has become a necessity that offers opportunities to school and family, in the same time, but also many uncertainties, challenges. The role of the parent, as a partner of the teacher, is very important in order to adapt the student to the new requirements. Distance learning emphasizes the development of digital skills in students, the development of self-employment skills. Strengthening the school-family partnership must focus on systematic communication, mutual support and help, constructive feedback, material and financial involvement and emotional support. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Colaborare |
en_US |
dc.subject |
Școală |
en_US |
dc.subject |
Familie |
en_US |
dc.subject |
Elevi |
en_US |
dc.subject |
Pandemie |
en_US |
dc.subject |
Învățare online |
en_US |
dc.subject |
Platforme educaționale |
en_US |
dc.subject |
Collaboration |
en_US |
dc.subject |
School |
en_US |
dc.subject |
Family |
en_US |
dc.subject |
Students |
en_US |
dc.subject |
Pandemic |
en_US |
dc.subject |
Online learning |
en_US |
dc.subject |
Educational platforms |
en_US |
dc.subject |
Educational platforms |
en_US |
dc.title |
Colaborarea școală – familie în contextul pandemiei și dezvoltarea gândirii științifice la elevi |
en_US |
dc.title.alternative |
School - family collaboration in the context of the pandemic situation and the development of students' scientific thinking |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |