REPOZITORIU UPSC

Colaborarea dintre școală şi familie în contextul crizei pandemice

Show simple item record

dc.contributor.author ZGUREANU, Rita
dc.date.accessioned 2021-09-20T14:09:28Z
dc.date.available 2021-09-20T14:09:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation ZGUREANU, Rita. Colaborarea dintre școală şi familie în contextul crizei pandemice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 22 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 231-234. ISBN 978-9975-46-541-0.
dc.identifier.isbn 978-9975-46-541-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2627
dc.identifier.uri https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p231-234
dc.description Perioada de criză pandemică a făcut ca școala să nu-și poată îndeplini misiunea fără familie. În ultimii ani familia și școala colaborează tot mai mult. Odată cu trecerea la predarea on-line decalajul digital a devenit o prăpastie. Familia se luptă să descopere o nouă tehnologie, într-o nouă limbă cu un singur computator pentru mai mulți copii și acces la internet nesigur sau inexistent. Azi, îndatoririle educative ale școlii și cele părintești, pentru a da roade, școala are nevoie de sprijinul conștient și colaborarea părinților, iar fără ele, copii nu sunt suficient de receptivi și munca profesorilor este mereu compromisă. Părinții sunt principalii noștri parteneri în procesul de învățământ. O latură importantă în luarea deciziilor la nivelul școlii o constituie și implicarea părinților, indubitabil. en_US
dc.description.abstract The pandemic crisis caused the school to fail to carry out its mission without a family. In recent years, family and school are working together more and more. With the shift to teaching the digital divide online it has become a chasm. The family is struggling to discover a new technology, in a new language with a single computer for multiple children and unsafe or non-existent internet access. Today, the educational duties of the school and the parental, in order to bear fruit, the school needs the conscious support and collaboration of the parents. Without them, children are not receptive enough and teachers' work is always compromised. Parents are our main partners in the educational process. An important part of decision-making at school level is the involvement of parents. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Familie en_US
dc.subject Criză pandemică en_US
dc.subject Școală en_US
dc.subject Parteneriat en_US
dc.subject Educaţie en_US
dc.subject Family en_US
dc.subject Pandemic crisis en_US
dc.subject School en_US
dc.subject Partnerships en_US
dc.subject Education en_US
dc.title Colaborarea dintre școală şi familie în contextul crizei pandemice en_US
dc.title.alternative Collaboration between school and family in the context of pandemic crisis en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account