dc.contributor.author |
IANCU, Aurelia |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-15T14:10:02Z |
|
dc.date.available |
2021-09-15T14:10:02Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
IANCU, Aurelia. Integrarea softului educațional în activitatea preșcolarilor. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 22 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 210-217. ISBN 978-9975-46-541-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-541-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2624 |
|
dc.identifier.uri |
https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p210-217 |
|
dc.description |
Într-o lume în care utilizarea tehnologiilor IT și Comunicații este o caracteristică fundamentală, acestea vor reprezenta elementul central în educație, care implică schimbări în politicile educaționale, atât în stabilirea țintelor, cât și în elaborarea strategiilor, asigurarea resurselor și a specialiștilor în formare. Una dintre recomandările noii educații concentrează organizarea conținuturilor de învățare în așa fel încât să implice utilizarea computerelor în procesul de învățare-predare-evaluare.
Articolul de faṭă ,,Integrarea softului educațional în activitatea preșcolarilor" își propune să demonstreze necesitatea utilizării tehnologiilor IT prin introducerea softurilor educaționale în procesul de studii la copii din grădinițe.
Utilizarea de programe educaționale la nivel de grădiniță se dovedește a fi un instrument eficient de învățare care determină schimbări semnificative în asimilarea cunoștințelor și schimbării atitudinii copiilor față de învățare. Copiii preferă să acumuleze cunoștințe prin programe educaționale mai degrabă decât prin metode și mijloace tradiționale, fapt ce contribuie la crearea unei atitudini pozitive față de învățare și îmbunătățirea calității rezultatelor. În același timp, pentru ca noile tehnologii să se dovedească a fi eficiente, este absolut necesar ca pedagogul să respecte proiectarea instrucțională a materialelor digitale, normele de planificare didactică și particularitățile individuale și de vârstă ale copiilor. |
en_US |
dc.description.abstract |
In a world where the use of IT and communication technologies is a key feature, they represent the core element in education, involving changes in educational policies, both in setting goals and in developing strategies, providing resources and training specialists. One of the recommendations of the new education focuses on the organization of learning contents so they can use computer applications in learning, teaching and assessment processes. The present article "Integrating educational software in the activity of preschoolers" aims to demonstrate the need to use IT technologies by introducing educational software in the study process of children in kindergartens. The use of educational programs at kindergarten level proves to be an effective learning tool that causes significant changes in acquiring knowledge and changing attitude towards learning. Children prefer to gather knowledge through educational programs rather than through traditional methods and means, which contributes to creating a positive attitude towards learning and improving the quality of their results. At the same time, in order for new technologies to prove their effeciency, it is absolutely necessary for teachers to respect the instructional design of digital materials, the rules of didactic planning and the individual and age particularities of children. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii IT |
en_US |
dc.subject |
Soft educațional |
en_US |
dc.subject |
Activitate interactivă |
en_US |
dc.subject |
IT technologies |
en_US |
dc.subject |
Educational software |
en_US |
dc.subject |
Interactive activity |
en_US |
dc.title |
Integrarea softului educațional în activitatea preșcolarilor |
en_US |
dc.title.alternative |
Integration of educational software in preschoolers' activity |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |