REPOZITORIU UPSC

Școala în contextul crizei pandemice

Show simple item record

dc.contributor.author CÎRSTEA, Beatrice-Elena
dc.date.accessioned 2021-09-15T12:54:20Z
dc.date.available 2021-09-15T12:54:20Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation CÎRSTEA, Beatrice-Elena. Școala în contextul crizei pandemice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 22 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 182-184. ISBN 978-9975-46-541-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-541-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2620
dc.identifier.uri https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p182-184
dc.description Școala a fost considerată sursă care răspândește virusul COVID-19 de aceea s-a luat măsura ca ea să fie închisă. Această măsură a fost una care a avut mare impact pe mai multe planuri deoarece școala nu definește doar educația ci și dezvoltarea psiho-socio-emoțională a copiilor. Închiderea școlilor și grădinițelor a avut un impact major pentru fiecare individ care face parte din sistemul de învățământ afectându-l mai mult sau mai puțin, sub diferite forme. Școlile nu sunt doar un loc pentru educație academică, ci și un loc pentru învățarea abilităților sociale și emoționale, un spațiu de interacțiune și sprijin social. Închiderea școlilor nu numai că a perturbat procesul de educație a copiilor, ci și accesul la serviciile sociale. en_US
dc.description.abstract The school was considered a source of the COVID-19 virus, so measures were taken to keep it closed. This measure was one that had a great impact on several levels because the school defines not only the education but also the psycho-socio-emotional development of children. The closure of schools and kindergartens has had a major impact for each individual who is part of the education system affecting it more or less, in different forms. Schools are not only a place for academic education, but also a place for learning social and emotional skills, a space for interaction and social support. The closure of schools has not only disrupted the children's education process, but also access to social services. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject School en_US
dc.subject Kindergarten en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Pandemic en_US
dc.subject Școală en_US
dc.subject Grădiniță en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Pandemie en_US
dc.title Școala în contextul crizei pandemice en_US
dc.title.alternative School in the context of the pandemic crisis en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account