dc.contributor.author |
STANCIU, Carmen |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-08T15:45:26Z |
|
dc.date.available |
2021-09-08T15:45:26Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
STANCIU, Carmen. Strategii didactice utilizate în postcriză pandemică ce stimulează gândirea laterală a elevilor. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 18 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 164-171. ISBN 978-9975-46-541-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-541-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2615 |
|
dc.identifier.uri |
https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p164-171 |
|
dc.description |
Postcriza pandemică a determinat necesitatea reorientării cadrului didactic spre strategii inovative adaptate procesulului instructiv-educativ care să le stimuleze elevilor gândirea laterală. Gândirea laterală generează idei noi, spărgând barierele conceptuale ale ideilor vechi, iar în condițiile actuale este stringentă o astfel de abordare, încurajându-i pe elevi și insuflându-le încredere în modul lor de gândire. Strategiile didactice, adaptate de cadrul didactic la condițiile specifice, susțin, prin urmare, acest tip de gândire, fiind o modalitate prin care se iau decizii privind proiectarea, organizarea și realizarea unor situații de învățare într-o manieră original. |
en_US |
dc.description.abstract |
The post-pandemic crisis determined the need to reorient the teacher towards innovative strategies adapted to the instructive-educational process that would stimulate students' lateral thinking. Lateral thinking generates new ideas, breaking down the conceptual barriers of old ideas, and in the current conditions such an approach is stringent, encouraging students and instilling confidence in their way of thinking. The teaching strategies, adapted by the teacher to the specific conditions, therefore support this type of thinking, being a way to make decisions regarding the design, organization and realization of learning situations in an original way. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Gândire laterală |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii |
en_US |
dc.subject |
Strategii didactice |
en_US |
dc.subject |
Elevi |
en_US |
dc.subject |
Cadre didactice |
en_US |
dc.subject |
Lateral thinking |
en_US |
dc.subject |
Technology |
en_US |
dc.subject |
Teaching strategies |
en_US |
dc.subject |
Students |
en_US |
dc.subject |
Teachers |
en_US |
dc.title |
Strategii didactice utilizate în postcriză pandemică ce stimulează gândirea laterală a elevilor |
en_US |
dc.title.alternative |
Teaching strategies used in pandemic post-crisis that stimulate students' lateral thinking |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |