dc.contributor.author |
GOROBEȚ, Evelina |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-08T12:54:10Z |
|
dc.date.available |
2021-09-08T12:54:10Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
GOROBEȚ, Evelina. Condiții pedagogice de optimizare a procesului de predare-învățare a limbilor străine în mediul Online. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 18 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 133-140. ISBN 978-9975-46-541-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-541-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2610 |
|
dc.identifier.uri |
https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p133-140 |
|
dc.description |
Dezvoltarea rapidă a noilor tehnologii și proliferarea resurselor informaționale sunt caracteristicile de bază ale societății noastre contemporane. Aplicațiile multimedia, telecomunicațiile, dispozitive electronice portabile și fără fir, rețelele de socializare, soft-urile educaționale, instrumentele Web 2.0, și altele, redefinesc radical modul în care oamenii fac schimb de informații, precum și modul de predare, învățare și acumulare a noilor cunoștințe. Învățământul online introduce noi termeni (E-learning, învățământ la distanță, resurse digitale, soft, zoom, ect.) și impune noi condiții pedagogice în desfășurarea procesului educațional la toate treptele de învățământ. Internetul și aplicațiile Web 2.0 au devenit surse indispensabile din procesul educațional, dar totuși provocatoare pentru cadrele didactice, precum și pentru ceilalți participanți la procesul educațional. Articolul prezent reflecă valorificarea tehnologiilor moderne de informare și comunicare și a resurselor digitale interactive ca fiind condiții pedagogice obligatorii de optimizare a procesul educațional în mediul online. |
en_US |
dc.description.abstract |
The rapid development of new technologies and the proliferation of information resources are the basic characteristics of our contemporary society. Multimedia applications, telecommunications, portable and wireless electronic devices, social networks, educational software, Web 2.0 tools, and others, radically redefine the way people exchange information, as well as how to teach, learn and accumulate new knowledge. Online education introduces new terms (E-learning, distance learning, digital resources, software, zoom, etc.) and imposes new pedagogical conditions in the development of the educational process at all levels of education. The Internet and Web 2.0 applications have become indispensable sources in the educational process, but still challenging for teachers as well as for other participants in the educational process. This article reflects the use of modern information and communication technologies and interactive digital resources as mandatory pedagogical conditions for optimizing the educational process in the online environment. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Învăţare-predare |
en_US |
dc.subject |
Llimbi străine |
en_US |
dc.subject |
Mediul online |
en_US |
dc.subject |
Învăţământ online |
en_US |
dc.subject |
Resurse digitale |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii informaţionale |
en_US |
dc.subject |
Condiții pedagogice |
en_US |
dc.subject |
Learning and teaching |
en_US |
dc.subject |
Foreign languages |
en_US |
dc.subject |
Oonline environment |
en_US |
dc.subject |
Online education |
en_US |
dc.subject |
Digital resources |
en_US |
dc.subject |
Information technologies |
en_US |
dc.subject |
Pedagogical conditions |
en_US |
dc.title |
Condiții pedagogice de optimizare a procesului de predare-învățare a limbilor străine în mediul Online |
en_US |
dc.title.alternative |
Pedagogical Conditions for optimizing the process of teaching and learning Foreign Languages Online |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |