dc.contributor.author |
RAILEANU, Olga |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-07T13:41:43Z |
|
dc.date.available |
2021-09-07T13:41:43Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
RAILEANU, Olga. Condiții psihopedagogice de optimizare a învățării online. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 18 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 128-132. ISBN 978-9975-46-541-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-541-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2609 |
|
dc.identifier.uri |
https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p128-132 |
|
dc.description |
Prezentul articol reflectă importanța evidențierii condițiilor de optimizare a învățării online, aspectele definitorii ale provocărilor la care a fost supus procesul educațional. În același context sunt descrie posibilitățile de formare a rezilienței sistemului educational în fața schimbărilor provocate de pandemia Covid 19. La fel, sunt descrise modalitățile de lucru în cadrul activităților didactice la toate nivelurile de învățământ și aspectele de parteneriat dezvoltat între părinți-copii-cadre didactice. Este abordată problema eficientizării învățării online prin valorificarea competențelor digitale ale educabililor, utilizarea mai eficientă resurselor mediului în care trăiește și învață copilul, posibilităților instituțiilor din comunitate și mijloacelor mass-media, dar și utilizarea tehnologiilor de învățare de la distanță/online, fiind o oportunitate pentru situații speciale sau imprevizibile. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article reflects the importance of highlighting the conditions for optimizing online learning, the defining aspects of the challenges to which the educational process has been subjected. In the same context, the possibilities of forming the resilience of the educational system in the face of the changes caused by the Covid pandemic 19 are described. It addresses the issue of streamlining online learning by capitalizing on the digital skills of learners, more efficient use of resources in the environment in which the child lives and learns, the possibilities of community institutions and media, but also the use of distance/ online learning technologies for special or unpredictable situations. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Învățare online |
en_US |
dc.subject |
Condiții pandemice |
en_US |
dc.subject |
Parteneriat |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii educaționale |
en_US |
dc.subject |
Platforme online |
en_US |
dc.subject |
Condiții psihopedagogice |
en_US |
dc.subject |
Online learning |
en_US |
dc.subject |
Pandemic conditions |
en_US |
dc.subject |
Partnership |
en_US |
dc.subject |
Educational technologies |
en_US |
dc.subject |
Online platforms |
en_US |
dc.subject |
Psycho-pedagogical conditions |
en_US |
dc.title |
Condiții psihopedagogice de optimizare a învățării online |
en_US |
dc.title.alternative |
Psychopedagogical conditions for optimizing online learning |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |