REPOZITORIU UPSC

Condiții psihopedagogice de optimizare a învățării online

Show simple item record

dc.contributor.author RAILEANU, Olga
dc.date.accessioned 2021-09-07T13:41:43Z
dc.date.available 2021-09-07T13:41:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation RAILEANU, Olga. Condiții psihopedagogice de optimizare a învățării online. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 18 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 128-132. ISBN 978-9975-46-541-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-541-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2609
dc.identifier.uri https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p128-132
dc.description Prezentul articol reflectă importanța evidențierii condițiilor de optimizare a învățării online, aspectele definitorii ale provocărilor la care a fost supus procesul educațional. În același context sunt descrie posibilitățile de formare a rezilienței sistemului educational în fața schimbărilor provocate de pandemia Covid 19. La fel, sunt descrise modalitățile de lucru în cadrul activităților didactice la toate nivelurile de învățământ și aspectele de parteneriat dezvoltat între părinți-copii-cadre didactice. Este abordată problema eficientizării învățării online prin valorificarea competențelor digitale ale educabililor, utilizarea mai eficientă resurselor mediului în care trăiește și învață copilul, posibilităților instituțiilor din comunitate și mijloacelor mass-media, dar și utilizarea tehnologiilor de învățare de la distanță/online, fiind o oportunitate pentru situații speciale sau imprevizibile. en_US
dc.description.abstract This article reflects the importance of highlighting the conditions for optimizing online learning, the defining aspects of the challenges to which the educational process has been subjected. In the same context, the possibilities of forming the resilience of the educational system in the face of the changes caused by the Covid pandemic 19 are described. It addresses the issue of streamlining online learning by capitalizing on the digital skills of learners, more efficient use of resources in the environment in which the child lives and learns, the possibilities of community institutions and media, but also the use of distance/ online learning technologies for special or unpredictable situations. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Învățare online en_US
dc.subject Condiții pandemice en_US
dc.subject Parteneriat en_US
dc.subject Tehnologii educaționale en_US
dc.subject Platforme online en_US
dc.subject Condiții psihopedagogice en_US
dc.subject Online learning en_US
dc.subject Pandemic conditions en_US
dc.subject Partnership en_US
dc.subject Educational technologies en_US
dc.subject Online platforms en_US
dc.subject Psycho-pedagogical conditions en_US
dc.title Condiții psihopedagogice de optimizare a învățării online en_US
dc.title.alternative Psychopedagogical conditions for optimizing online learning en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account