dc.contributor.author |
ZUBENSCHI, Ecaterina |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-07T12:52:11Z |
|
dc.date.available |
2021-09-07T12:52:11Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
ZUBENSCHI, Ecaterina. Sisteme populare de e-learning sincrone, asincrone și hibride. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 18 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 114-127. ISBN 978-9975-46-541-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-541-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2608 |
|
dc.identifier.uri |
https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p114-127 |
|
dc.description |
Învățământul online necesită o gândire atentă despre modul în care elevii și profesorii sunt echipați pentru schimbarea educației tradiționale la noile cerințe tehnologice digitale. Sistemele digitale de gestionare a învățării, instrumentele de comunicare și platformele de învățare electronică joacă un rol crucial în noile condiții de învățare online. Programele și aplicațiile pot ajuta furnizorii de învățare să gestioneze, să planifice, să furnizeze și să urmărească procesul de învățare. Cadrele didactice, pe lângă competențele specializate în domeniul predării disciplinelor, li se înaintează noi competențe de cunoaștere și gestionare a instrumentelor digitale.
Competența digitală este una dintre cele opt competențe-cheie, concretizându-se în utilizarea cu încredere și în mod critic a întregii game de tehnologii ale informației și comunicațiilor pentru informare, comunicare și soluționare a problemelor în toate domeniile vieții. Utilizarea tehnologiile digitale și graiul viu, reprezintă o întreagă creație didactică, ceea ce individualizează discursul prezentat să devină o artă în modelarea sufletelor tinerii generații. |
en_US |
dc.description.abstract |
Online education requires careful thinking about how students and teachers are equipped to change traditional education to the new digital technology requirements. Digital learning management systems, communication tools and e-learning platforms play a crucial role in the new conditions of online learning. Programs and applications can help learning providers manage, plan, deliver, and track learning. Teachers, in addition to specialized skills in the field of teaching subjects, are presented with new skills of knowledge and management of digital tools.
Digital competence is one of the eight key competences, materializing in the confident and critical use of the entire range of information and communication technologies for information, communication and problem solving in all areas of life. The use of digital technologies and living speech, represents a whole didactic creation, which individualizes the presented discourse to become an art in shaping the souls of the young generation. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Platformă e-learning |
en_US |
dc.subject |
Portal educațional |
en_US |
dc.subject |
Servicii web |
en_US |
dc.subject |
Aplicații web |
en_US |
dc.subject |
Artă oratorică |
en_US |
dc.subject |
E-learning platform |
en_US |
dc.subject |
Educational portal |
en_US |
dc.subject |
Eeb services |
en_US |
dc.subject |
Eeb applications |
en_US |
dc.subject |
Oratory |
en_US |
dc.title |
Sisteme populare de e-learning sincrone, asincrone și hibride |
en_US |
dc.title.alternative |
Popular synchronous, asynchronous and hybrid e-learning systems |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |