dc.contributor.author |
JUVERDEANU, Gabriela |
|
dc.contributor.author |
ERHAN, Luminița |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-07T11:58:55Z |
|
dc.date.available |
2021-09-07T11:58:55Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
JUVERDEANU, Gabriela, ERHAN, Luminița. Aplicarea gândirii științifice și a metodelor de eficientizare a lecțiilor de specialitate și instruire practică în predarea online în învățământul profesional. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 18 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 104-113. ISBN 978-9975-46-541-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-541-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2607 |
|
dc.identifier.uri |
https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p104-113 |
|
dc.description |
În prezentul articol autorii au încercat să explice, cât mai pe larg, necesitatea pe care o are modernizarea sistemului de învățământ, deoarece, odată ce am fost puși în situația de a preda online, multe dintre unitățile de învățământ și dintre cadrele didactice nu au știut cum să gestioneze situația, iar sistemul de învățământ parcă nu a mai fost la fel de mult luat în serios. A fost nevoie de multa muncă pentru a descoperi părțile șubrede din sistemul educațional, nevoia de digitalizare și, cel mai important – nevoia achiziționării programelor și gadged-urilor necesare atât profesorilor, cât și elevilor, pentru a putea muta școala în mediul online. |
en_US |
dc.description.abstract |
In the present article the authors tried to explain, as much as possible, the need to modernize the education system, because, once put in the situation of teaching online, many of the educational institutions and teachers did not know how to cope with the situation, and the education system seems not to have been taken as seriously. It took a lot of work to discover the fragile parts of the education system, the need for digitization and, most importantly, the need to purchase the necessary programs and gadgets for both teachers and students to move the school online. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Gândire științifică |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii Informaționale |
en_US |
dc.subject |
Pandemie |
en_US |
dc.subject |
Educație |
en_US |
dc.subject |
Scientifical thinking |
en_US |
dc.subject |
Information technologies |
en_US |
dc.subject |
Pandemic |
en_US |
dc.subject |
Education |
en_US |
dc.subject |
Innovation |
en_US |
dc.title |
Aplicarea gândirii științifice și a metodelor de eficientizare a lecțiilor de specialitate și instruire practică în predarea online în învățământul profesional |
en_US |
dc.title.alternative |
Applying scientific thinking and methods to streamline specialty lessons and practical training in online teaching in vocational education |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |