REPOZITORIU UPSC

Actualitatea și importanța educației muzeale prin colaborarea instituției de învățământ cu familia în contextul gândirii științifice

Show simple item record

dc.contributor.author MUNTEANU, Angela
dc.date.accessioned 2021-09-07T10:54:13Z
dc.date.available 2021-09-07T10:54:13Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation MUNTEANU, Angela. Actualitatea și importanța educației muzeale prin colaborarea instituției de învățământ cu familia în contextul gândirii științifice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 18 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 85-90. ISBN 978-9975-46-541-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-541-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2603
dc.identifier.uri https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p85-90
dc.description Articolul conține un studiu teoretic, care reflectă importanța și posibilitățile educației muzeale prin redarea unor strategii și forme de colaborare a muzeului cu instituțiile de învățământ, familia și alți actori socio-culturali. Totodată autoarea reflectă rolul cercetării, dezvoltării gândirii știiințifice, a formării calităților morale și sferei afectiv-emoționale în cadrul vizitelor muzeale. Este elucidată influența asupra vizitatorilor, a expozițiilor muzeale, atematicii variate, a arhitecturii edificiului muzeal, a tehnologiilor informaționale valorificate în imbinare cu formele și metodele clasice de educație. en_US
dc.description.abstract The article contains a theoretical study, which reflects the importance and possibilities of museum education by reproducing strategies and forms of collaboration of the museum with educational institutions, the family and other socio-cultural actors. At the same time, the author reflects the role of research, development of scientific thinking, formation of moral qualities and the affective-emotional sphere during museum visits. The influence on visitors, museum exhibitions, various themes, the architecture of the museum building, information technologies capitalized in combination with classical forms and methods of education is elucidated. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Educație muzeală en_US
dc.subject Învățămînt en_US
dc.subject Familie en_US
dc.subject Cunoștințe en_US
dc.subject Gândire științifică en_US
dc.subject Museum education en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Family en_US
dc.subject Knowledge en_US
dc.subject Thinking science en_US
dc.title Actualitatea și importanța educației muzeale prin colaborarea instituției de învățământ cu familia în contextul gândirii științifice en_US
dc.title.alternative The topicality and importance of museum education in collaboration of educational institution with families in the context of scientific thinking development en_US
dc.title.alternative The topicality and importance of museum education in collaboration of educational institution with families in the context of scientific thinking development en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account