REPOZITORIU UPSC

Educația pe parcursul vieții și autoperfecționarea – oportunități sociopsihopedagogice de eficientizare a dezvoltării gândirii științifice la cadrele didactice

Show simple item record

dc.contributor.author CUZNEȚOV, Larisa
dc.date.accessioned 2021-08-16T16:52:43Z
dc.date.available 2021-08-16T16:52:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation CUZNEȚOV, Larisa. Educația pe parcursul vieții și autoperfecționarea – oportunități sociopsihopedagogice de eficientizare a dezvoltării gândirii științifice la cadrele didactice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice: Materialele conferinţei ştiinţifice internaționale, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, 18 iunie, 2021. Chişinău, 2021, pp. 16-22. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2585
dc.identifier.uri https://www.doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p16-22
dc.description Articolul reprezintă un studiu teoretic, care elucidează autoperfecționarea cadrelor didactice și oportunitățile sociopsihopedagogice de eficientizare a dezvoltării gândirii științifice în contextul educației și instruirii pe parcursul vieții. Autoarea a analizat specificul componentelor gândirii științifice din perspectiva eficientizării dezvoltării lor, valorificând oportunitățile nominalizate, inclusiv explorând practic posibilitățile Teoriei enneatipurilor/ enneagramelor în procesul de educație și autoeducație. en_US
dc.description.abstract The article represents a theoretical study, which elucidates the self-improvement of teachers and socio-psycho-pedagogical opportunities to streamline the development of scientific thinking in the context of education and training throughout life. The author analyzed the specifics of the components of scientific thinking from the perspective of streamlining their development, capitalizing on the nominated opportunities, including practically exploring the possibilities of the theory of enneatypes / enneagrams in the process of education and self-education. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Gândire științifică en_US
dc.subject Autoperfecționare en_US
dc.subject Educație pe parcursul vieții en_US
dc.subject Cadre didactice en_US
dc.subject Enneatip en_US
dc.subject Enneagramă en_US
dc.subject Oportunități sociopsihopedagogice en_US
dc.subject Scientific thinking en_US
dc.subject Self-improvement en_US
dc.subject Lifelong learning en_US
dc.subject Enneatype en_US
dc.subject Enneagram en_US
dc.subject Socio-psycho-pedagogical opportunities en_US
dc.title Educația pe parcursul vieții și autoperfecționarea – oportunități sociopsihopedagogice de eficientizare a dezvoltării gândirii științifice la cadrele didactice en_US
dc.title.alternative Lifelong learning and self-improvement – socio and psycho-pedagogical opportunities to streamline the development of scientific thinking in teachers en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account